Angry Birds Wiki
Advertisement

Angry Birds: Bird Island (znany również jako "Project Espoo" lub "Mayhem Simulator") to oficjalna gra fabularna na Roblox, która miała zamkniętą betę dla członków grupy o nazwie Metaverse Team - RP rozpoczęła się na początku grudnia 2021 roku od 9 grudnia do 15 grudnia. Gra wyszła z zamkniętej bety 16 grudnia 2021 roku.

Historia[]

26 maja 2021 r. Roblox wydawał się usuwać wiele nieoficjalnych gier Angry Birds z platformy za pośrednictwem DMCA zgłoszonych przez Rovio Entertainment. Wielu fanów nie wiedziało, co działo się w tym czasie, więc utworzyły się grupy upamiętniające usunięte gry, takie jak „Angry Birds Memorial” przez @AngryBirds_RBLX. Mimo że wiele starszych gier zostało usuniętych, nowsze gry z motywem Angry Birds są nadal dostępne na platformie.

27 kwietnia 2022 roku nazwa gry została zmieniona na „Angry Birds: Mayhem Simulator”, a jej gatunek zmieniono z „Roleplay” na „Fighting”. Wielu fanów było zdenerwowanych i złych na Metaverse i Rovio Studios za wdrożenie (w ich słowach) "obniżonej wersji gry" do aplikacji. Gra w ramach tej aktualizacji stara się zdobyć ponad 100 aktywnych użytkowników, czyli mniej niż ruch, który pierwotnie miała gra dzięki swojej „roleplay” i estetyce fabuły.

27 czerwca 2022 roku gra została przemianowana z powrotem na "Bird Island", a jej wcześniejsze wersje były dostępne za pośrednictwem portali. Jest to najprawdopodobniej spowodowane liczbą graczy <70 po pierwotnej zmianie gry. Nie jest jasne, czy Rovio lub Metaverse Teams podjęły tę decyzję.

Opis Robloxa[]

Ptasia Wyspa:[]

(Beta)[]

Witamy na Ptasiej Wyspie!

Eksploruj wyspę, wychowuj pisklęta i stwórz własnego ptasiego obywatela!

Przemierzaj wyspę pieszo, samochodem lub przerzucaj się przez wyspę z procy!

(Ostateczna wersja: wersja 2021)[]

Witamy na Ptasiej Wyspie! Najlepsza ptasia gra fabularna Robloxa.

Wychowuj i ubieraj swoje młode zwierzaki, miej piękny dom dla ptaków i sam zostań ptasim obywatelem! Użyj procy lub przejedź się samochodem, aby zwiedzić wyspę.

© 2021 Rovio Entertainment Corporation. Angry Birds i wszystkie powiązane właściwości, tytuły, logo i postacie są znakami towarowymi Rovio Entertainment Corporation i Rovio Animation Ltd. Wszelkie prawa zastrzeżone. Używane za pozwoleniem.

(Ostateczna: Wersja 2022)[]

Witamy na Ptasiej Wyspie! Najlepsza gra fabularna o ptakach Robloxa.

Wychowuj i ubieraj swoje pisklęta zwierzątka, posiadaj piękny dom dla ptaków i sam zostań ptasim obywatelem! Użyj procy lub przejedź się samochodem, aby zwiedzić wyspę, a może znajdziesz ukryte skarby!

⭐ Nowy kod na 2500 polubień!

Dostępne kody:

⭐Nowy kod: 1000 polubień

⭐ Aktualizacja 3 ⭐

💰Poszukiwanie skarbów!

⭐ Aktualizacja 2 ⭐

🪁 Przenośna proca!

✨ Ogólne ulepszenia

⭐ Aktualizacja 1 ⭐

🚗 3 nowe samochody!

🏠 2 nowe domy!

🎁 Kilka nowych kosmetyków!

🐦 Srebrna sylwetka!

Symulator chaosu:[]

(wersja ostateczna: wersja 2022)[]

Witamy w Angry Birds: Symulator chaosu

Zbuduj swoją armię piskląt i zacznij rzucać w tym nowym niszczycielskim doświadczeniu!

Zniszcz wieże, klikając, aby je zawalić. Rekrutuj nowe pisklęta, buduj swoją armię i spuszczaj zniszczenie na wieże!

© 2021 Rovio Entertainment Corporation. Angry Birds i wszystkie powiązane właściwości, tytuły, logo i postacie są znakami towarowymi Rovio Entertainment Corporation i Rovio Animation Ltd. Wszelkie prawa zastrzeżone. Używane za zgodą.

Ogłoszenie[]

13 grudnia oficjalny Twitter Angry Birds zamieścił na Twitterze zdjęcie Red bird postaci Robloxa wykonane z kartonowych pudeł w lobby Rovio w Espoo w Finlandii z napisem „to jest teaser”. Około godziny później konto napisało na Twitterze: „jak zalogować się do robloxa?” Następnie, 16 grudnia, Twitter Angry Birds oficjalnie opublikował swoje ogłoszenie wraz ze zwiastunem.

Rozgrywka[]

Bird Island[]

W Angry Birds: Bird Island powitał cię Red, który kazał ci spotkać się z Chuck. Chuck oprowadzał cię po wyspie i przedstawiał Bomba. Bomba przekaże ci informacje o twoim Pisklęta. Następnie Silver pokazał ci, jak ubiegać się o pracę na całej wyspie, aby otrzymywać godzinowe wypłaty. Możesz przełączyć się z postaci humanoidalnej na ptasią, kiedy tylko zechcesz w grze. Możesz także podjąć pracę na Ptasiej Wyspie, na przykład profesora i sklepikarza. Można było również jeździć samochodami i wynajmować domy.

Mayhem Simulator[]

W pod-doświadczeniu Angry Birds: Mayhem Simulator oryginalna mapa została całkowicie usunięta na rzecz stylu rozgrywki "clicker/grind". Stukasz w pobliskie struktury, aby rzucić w nie swoim pisklęciem. Im więcej struktur rozbijesz, tym więcej klejnotów i monet otrzymasz. Istnieją również opcje kupowania większej liczby piskląt poprzez system hazardu z jajkami z % szansą na dane pisklę. Rozpoczynasz do następnego etapu, zdobywając wystarczająco dużo potężnych monet orła, aby rozbić przezroczystą kamienną ścianę.

W ostatnich aktualizacjach tej wersji wózek proca, który był wcześniej używany w „Ptasiej Wyspie”, został ponownie -wdrożone w grze (z przyciskiem "Ogień", który automatycznie blokuje struktury) i możliwość wejścia w pierwszą osobę została wyłączona. Umiejętność Pisklęta „Ultimate” również została zmieniona, oznaczając, że zamiast wystrzeliwać całe stado na raz, zapętla start na 5 sekund i automatycznie blokuje się do pobliskich struktur. Wdrożono również nowy system „Daily Reward”, dzięki któremu użytkownicy mogą otrzymać nagrody za logowanie się w okresie 6 dni. Zmieniono również postęp w grze, zamiast tego wymaga teraz pewnej liczby piskląt zamiast potężnych monet orła, aby rozbić poziomowe ściany.

Destruction Simulator[]

W pod-doświadczeniu Angry Birds: Destruction Simulator zawiera struktury, które gracz musi zniszczyć swoimi Pisklęta.

Lokalizacje[]

Wszystkie te lokalizacje zostały usunięte podczas rebrandingu, w tym:

  • Sklep spożywczy Stelli
  • Salon
  • Pasek drzemki
  • Sklep z przedmiotami
  • Sklep Apple
  • Sklep z pisklętami
  • Stoisko handlarza przytulanie
  • Lekarz
  • Klinika Leczenia Ptaków i Pszczół
  • Wczesne robaki
  • Przedszkole
  • Akademia Ptasia

Znaki[]

Niestandardowy ptak[]

Custom Bird to postać w Angry Birds: Bird Island, którą można przełączać między sobą a humanoidem. Te niestandardowe ptaki można dostosować pod względem koloru, kształtu, rozmiaru, piór i wzrostu. Muszą korzystać z funkcji, takich jak proca, która uruchamia graczy po mapie, aby szybciej dotrzeć do pomników/zadań.

Humanoid[]

Aby uzyskać więcej informacji o użytkowniku Roblox: Kliknij tutaj

Humanoid (oryginalnie Robloxian) to postać w Angry Birds: Mayhem Simulator, którą można przełączać między sobą lub ptakiem.

Ciekawostki[]

  • 20 grudnia 2021 r. Red oficjalnie udał się na różne serwery, wchodząc w interakcję z fanami na specjalne spotkanie „Meet & Greet”, które trwało około 1 godziny.
  • Podczas wydania Angry Birds Journey, programiści zaimplementowali ruchomą proca, którą można odradzać z dowolnego miejsca z wyjątkiem obszarów zamkniętych.[1]
  • 1 marca 2022 r. gra została nieświadomie usunięta przez Robloxa. Zostało to jednak naprawione dzień później.

Referencje i źródła[]

Advertisement