Angry Birds Wiki
Advertisement
Król Świń ukradł jajka i nigdy nie ma sposobu, aby je odzyskać!
Poniższy artykuł prezentuje porzucony projekt z serii gier Angry Birds.

Angry Birds Chrome to darmowa wersja gry Angry Birds  dostępna na komputery PC z przeglądarką internetową Google Chrome lub dowolną przeglądarką internetową Chromium. Gra była dostępna na stronie: Angry Birds Chrome .

Gra wyróżniona pierwsze pięć odcinków klasycznej gry, ekskluzywnym odcinku , zmodyfikowanej wersji Angry Birds Seasons epizod Greedings sezonu , który obejmuje cztery ekskluzywne poziomy premii, jak również kwiat wiśni , pisanki , Lato Pignic i Księżyc Festiwal epizodów .

Mighty Eagle było również dostępne za darmo dla pierwszych 21 poziomów jajka sadzone .

Można w nią grać w przeglądarce Google Chrome po pobraniu przez użytkownika ze sklepu internetowego Chrome lub po prostu klikając „Angry Birds” na nowej karcie lub wpisując „Angry Birds” w Google Chrome (jeśli zostało pobrane). Tylko wersje Chrome i Google+ używają  symboli Chrome zamiast złotych jajek . Bad Piggies mają teraz nowy projekt, z dolną częścią ich pyska coraz bardziej zielone i mniej widoczne, mając większe i mniejsze zęby.

Gra została przerwana 4 maja 2015 r., Zgodnie z informacją w dzienniku aktualizacji AngryBirdsNest . Nie jest już dostępny i usunięty z Chrome Web Store.

Link przekierowuje Cię teraz na stronę główną Angry Birds Nest i nie możesz w nią grać w nowoczesnej przeglądarce Chrome, nawet z pamięcią podręczną.

Advertisement