duży

Angry Birds Explore-jest aplikacją AR opartą na serii Angry Birds. W niektórych aspektach jest podobna do Angry Birds Action!, Ale ma inną rozgrywkę.

Opis[]

Angry Birds Explore to zabawny i ekscytujący sposób na przeniesienie świata Angry Birds do Twojego salonu dzięki magii rzeczywistości rozszerzonej! Wejdź do kilku atrakcji Angry Birds, aby grać w zabawne minigry, tworzyć animacje AR i wchodzić w interakcję ze światem Angry Birds jak nigdy dotąd. Przeglądaj Bird Island i dołącz do swoich ulubionych postaci z The Angry Birds Film 2, aby grać w gry, robić ciekawe zajęcia i zajmować się ogrodem robaków. Hej, pisklęta muszą jeść, prawda?

Gra[]

W grze jest wiele minigier, ale większość z nich odblokowuje się za pomocą Bird Codes. Możesz go zeskanować, po prostu skierując na niego kamerę urządzenia mobilnego. Można je znaleźć na oficjalnych produktach promujących Angry Birds Film 2 i są również zgodne z kodami ptaków z pierwszego filmu. Istnieją również inne minigry:

'My Hut:' Miejsce, w którym możesz (lub Czerwony) udekorować chatę swoją kreatywnością, używając siedzeń, luster i wielu innych przedmiotów.

'Farma robaków:' Miejsce, w którym możesz hodować robaki, aby nakarmić głodne pisklęta.

'Art Studio' : Miejsce, w którym możesz zmusić postacie do wykonania fajnych póz i nagrać to.

'Pig Out!' : Odblokowuje się poprzez zeskanowanie Bird Codes i Jazwares z pierwszego filmu.

'Plaża Lollipop:' Jest odblokowywana za pomocą 250 Angry Coins lub skanując Bird Code Chupa Chups, to cyfrowe maski, w których gracz musi pokazać swoją twarz, aby umieścić w sobie brwi lub dziób Reda.

'Go Fly' : Jest odblokowywany za 1500 Angry Coins. W tej minigrze gracz kontroluje Czerwony w helikopterze i musi chronić wyspy Piggy Blimps, strzelając do nich.