Angry Birds Wiki
Advertisement

Angry Birds Flash to zaginiona gra Angry Birds , którą pokazał na Adobe Max 2011 Andrew Stablow z Rovio . Demo gry stworzone wyłącznie na potrzeby tego wydarzenia zostało pokazane podczas tego samego wydarzenia, aby zapowiedzieć grę. Demo zawierało łącznie 15 poziomów z niestandardowym tłem wulkanicznym, które nigdy nie pojawiło się w innych grach. Planowano wydać jeszcze w tym samym roku, ale nigdy tak nie było.

Cancelation and Return[]

Gra miała zostać wydana gdzieś w 2011 roku, ale Rovio wypuściło Angry Birds Google+ , zastępując grę Flash Angry Birds do marca 2011 roku: potwierdzono, że gra powróci jako gra na Facebooku znana jako Angry Birds Facebook (obecnie znana jako Angry Birds Przyjaciele ptaków ). Jednak pierwotna data premiery w kwietniu została opóźniona z 2011 na 2012, ostatecznie wydana 14 lutego 2012.

Trivia[]

  • Wstawienie linku HTML spowoduje wyświetlenie błędu, że strona jest niedostępna, ponieważ jest to tylko lokalny host tego demo.
  • To demo jest również znane jako demo dla deweloperów.
  • Ekran tytułowy gry to wczesna wersja napisów końcowych z wersji Angry Birds Friends na Facebooku , w której ptaki spadają na świnie, a następnie eksplodują (a nie ptaki spadają i zabijają świnie, a następnie znikają).
Advertisement