Angry Birds Football (dawniej Angry Birds Goal! ) To gra piłkarska oparta na filmie Angry Birds . został opracowany przez New Star Games i opublikowany przez Rovio Entertainment . Powstał w celu promowania Mistrzostw Europy w piłce nożnej UEFA Euro 2016.

Historia[]

Angry Birds Goal! został wydany 25 kwietnia 2016 r. jako soft-launch. W późniejszych wersjach ta gra zmieniła nazwę na „Angry Birds Football” .

Anulowanie[]

Rovio potwierdziło, że gra Angry Birds Football przestała się rozwijać i gra zostanie zamknięta po 15 grudnia 2016 r. Zakupy w aplikacji zostały wyłączone 1 grudnia 2016 r. Jednak gra nadal działa normalnie, jeśli pozostanie na urządzeniu lub zostanie zainstalowana przez Jailbreaking lub Plik APK. Zawiadomienie nadal pojawia się nawet po 15 grudnia 2016 r.

Oznaczało to, że druga gra Angry Birds została anulowana, inna to Angry Birds Ace Fighter .

Rozgrywka[]

Rozgrywka w Angry Birds Football różni się od wszystkich poprzednich gier z serii. Tym razem jest to symulator piłki nożnej. Celem każdego poziomu jest gra dla drużyny ptaków, co w końcu musi doprowadzić do zwycięstwa nad drużyną świń.

Po rozpoczęciu samouczka gry należy w specjalny sposób przenieść piłkę z ptaka na innego ptaka, aby w końcu piłka znalazła się w bramie drużyny świń.

Okresowo gracz jest zapraszany do przechodzenia poziomów treningowych, które pomogą opanować najprostszą taktykę gry, a także nauczyć się omijać obrońców drużyny przeciwnej, wchodzić w interakcje z innymi ptakami. Podobne poziomy pojawiają się tylko na samym początku gry, później nie są już oferowane. W przypadku nieprawidłowego przekazania piłki, co prowadzi do późniejszego przechwycenia piłki przez świnie, gracz może powtórzyć moment przekazania. W przypadku kilku nieudanych prób drużyna zostaje pokonana.

Po jego zakończeniu podsumowywane są końcowe statystyki szans, podań, bramek i asyst. A także ocenę gwiazdkową, aby wyrównać.

Umiejętności[]

Istnieje wiele specjalnych umiejętności, które należy ulepszyć w trakcie gry. Obejmują one tempo, moc, technikę i obronę, aby stać w pozycji obronnej i techniczną. Ulepszenie każdej umiejętności następuje natychmiastowo dla waluty w grze.

Relacje[]

Relacje zwiększają statuetki gracza i można je wyrównać za pomocą monet i klejnotów. Są to:

  • Boss: Wybiera gracza do większej liczby meczów w zależności od poziomu.
  • Drużyna: Gracz otrzymuje więcej podań, aby kopnąć piłkę nożną.
  • Fani : Zwiększ sławę gracza.
  • Endorsers: Rabaty w sklepach bardziej obniżają cenę.

Wesołe miasteczko[]

Wesołe miasteczko to miejsce, w którym gracz może zagrać w minigry. Które są następujące:

  • Sloty (Piggy Plunder): Gracz pociąga za dźwignię na automacie do gry i czeka na dopasowanie trzech ikon, nagradzając gracza.
  • Gokarty: gracz wybiera kierowcę, a jeśli zawodnik wygrywa, otrzymuje nagrodę.

Ligi[]

Do ukończenia jest łącznie 9 lig.

  • Trotter League (League 9)
  • Liga Buzzard (Liga 8)
  • Yolk League (League 7)
  • Hock League (Liga 6)
  • Angry League (liga 5)
  • Condor League (League 4)
  • Tweet League (liga 3)
  • Huffers League (liga 2)
  • Wing League (League 1)

Przedmiotów[]

Monety ()

Można je otrzymać:

  • Podpisując umowy z Mighty Eagle
  • Na koniec każda udana gra kończyła się na korzyść ptaków

Można je wydać:

  • Aby kupić napoje energetyczne
  • Na zakup różnych przedmiotów i akcesoriów w głównym sklepie

Klejnoty ()

Można je zdobyć:

  • Kupując za prawdziwe pieniądze
  • Osiągnięcia w grze

Można je wydać:

  • Wymiana na monety
  • Aby kupić jakieś przedmioty w sklepie

Energia () - Aby uzyskać rezerwy energii, gracz może po prostu poczekać lub kupić napój energetyczny w sklepie za monety.

Postacie[]

Drużyny[]

  • Zespół czerwonych ptaków. Czerwony jest kapitanem tej drużyny. Nazwy czterech innych czerwonych ptaków pozostają nieznane.
  • Pięć nienazwanych świń, w zależności od nazwy drużyny, w której się znajdują.

Galeria[]