duży

Angry Birds Friends (dawniej Angry Birds Facebook) - gra z serii Angry Birds dostępna na Facebooku oraz na platformę iOS i Android. Jeśli nie posiadamy Facebooka (na iOS i Android) lub nie chcemy się logować to można grać jako "Anonim" z Red'em i Chuck'iem. To wersja gry Angry Birds, w której możesz rywalizować ze swoimi przyjaciółmi. Gra jest trochę inna od klasycznej wersji. Tu nie tylko musisz mieć jak najlepszy wynik, ale też dostajesz miejsce w rankingu. W 2014 roku zmieniło się logo gry i ikona, a także wygląd gry. W tej wersji gry są cotygodniowe turnieje (org. Weekly Tournaments) w których dostajesz tzw. ptasie monety, za które możesz kupić Power-Upy i dodatki do awatara. Przed aktualizacją co tydzień zdobywało się od razu Power-Ups.

Weekly Tournaments

Weekly Tournaments - to specjalne poziomy w których zdobywa się ptasie monety, a dawniej Power-Ups. Czasem pojawiają się wersje na specjalne okazje, np. Halloween Tournament, Winter Tournament. Co tydzień zdobywa się dodatkowo wiekszą ilość ptasich monet.

Edycje specjalne Weekly Tournaments

Halloween Tournament Pojawił się po raz pierwszy w Halloween 2012 roku. Później pojawił się znowu w Halloween 2013. Ten tournament wyróżnia się tym, że jeśli jakąś Świnię zabijemy to wtedy ona ożyje znowu jako zombie, więc trzeba zabijać każdą świnię dwa razy.

Pełna Lista Weekly Tournaments:

Linki do Gry

Facebook

Android

Windows 10