Angry Birds Wiki
Advertisement
duży

Angry Birds Friends to bezpłatna aplikacja w sklepie z aplikacjami, która została wydana 2 maja 2013 r. Jest to gra oparta na oryginalnym Angry Birds Friends na Facebook, w który możesz grać na urządzeniu mobilnym lub w systemie Windows 10, gdziekolwiek jesteś.

Jak dotąd nie ma żadnych odcinków w tej aplikacji, w przeciwieństwie do oryginalnej gry, nawet Pigini Beach czy Pig Tales. Ma jednak cotygodniowy turniej, który co tydzień ma nowe poziomy i wiele funkcji, takich jak Power-Ups, Wingman, Bird Coins i inne.

Rozgrywka[]

Ta gra działa tak samo, jak każda inna klasyczna gra Angry Birds (rzucasz ptaki na świnie, przewracasz konstrukcje itp.). W tej grze, po przejściu poziomu turniejowego, zdobywasz darmowe Ptasie Monety. Te monety mogą kupować Power-Upy w sklepie lub możesz je po prostu kupić za rzeczywiste pieniądze na koncie iTunes.

Tryby[]

W tej grze naprawdę nie ma do tej pory żadnych odcinków, ale obecnie możesz grać:

  • Tutorial Tournament lub Warm-Up Tournament (musi zostać ukończony, zanim będzie można zagrać w inne, nie można go powtórzyć po zakończeniu) (usunięte)
  • Weekly Tournament
  • Power-Up Practice (usunięte)
  • Star Cup
  • Piggy Tower (dla początkujących)

Grywalne postacie[]

Postacie dostępne obecnie w tej grze to:

Nieodgrywalne postacie[]

Do tej pory niegrywalne postacie w tej grze to:

Ciekawostki[]

  • Ta gra została wydana 22 maja 2013 r., w której możesz grać w oryginalnego Angry Birds Friends na telefonie komórkowym.
  • Praktyka ulepszeń to jedyny tryb z nieograniczoną liczbą ulepszeń.
  • Podobnie jak w Angry Birds Space, Minion Pigs w turnieju wyglądają jak Small Pig w różnych rozmiarach.
  • Ta gra jest teraz drugą po Rio (odcinki Rio 2) klasyczną grą wykorzystującą sprite'y Toons.
Advertisement