Angry Birds Wiki
Advertisement

Angry Birds Heroes  (również mogło być nazwane Legends) jest niepublikowaną grą RPG z udziałem Angry Birds  i nowe postacie w ich anatomii z Angry Birds filmu . Niewiele wiadomo o tej grze, ani o jej rozgrywce, ponieważ została anulowana w trakcie tworzenia. Jest to pierwsza gra Angry Birds , która została anulowana przed jakąkolwiek premierą.

Historia[]

Około grudnia 2017 roku Rovio opublikował ankietę dla Angry Birds Heroes na swojej oficjalnej stronie na Facebooku z krótkim zwiastunem.

Dwa miesiące później gra została anulowana w trakcie tworzenia.  Jednak gra z podobnym duchem, Angry Birds Legends , została później ogłoszona w 2020 roku.

Opis[]

Gra jest podobna do podobnej do Angry Birds Evolution, z tą różnicą, że jest to widok z boku, a dzięki kartom gracz odblokowuje nowe postacie w trakcie rozgrywki, wraz z legendami o rzeczywistym stadzie. Po kilku turach ptaki mogą użyć swoich specjalnych zdolności, które odtworzą animacja i ptak, którego zaatakujesz, zadając duże obrażenia. Istnieją zajęcia dla ptaków, które są następujące:

  • Czerwony (pirat, kapitan i faraon)
  • Chuck (kowboj)
  • Bomba (Pírate, Viking i Warrior)
  • Robin Hood Bird
  • Viking Bird of Prey
  • Viking Bird
  • Warrior Bird

Świnie wracają również w klasach i rozmiarach, które są następujące:

  • Małe (klasy piratów, magów i nowoczesnych)
  • Duży (nowoczesny)
Advertisement