Angry Birds Island , również zatytułowane  Angry Birds Blast 2 i Angry Birds Blast Island , to darmowa gra 3D typu tap-to-match, która została uruchomiona w wybranych krajach i regionach 1 lutego 2018 roku. został opracowany przez Mybo i opublikowany przez Rovio Entertainment .

Mniej więcej w podobnym czasie, kiedy większość gier Angry Birds sprzed Transformers została usunięta z App Store, międzynarodowa premiera Island została anulowana, a jej serwery zostały zamknięte, aby kontynuować chińską premierę.

Historia[]

Gra została po raz pierwszy odkryta przez wiele witryn z grami mobilnymi i ich redaktorów w ciągu pierwszych kilku dni lutego 2018 r., Gdy w Internecie znaleziono pliki APK w wersji 1.0.0 oraz niewielkie i skąpe informacje o grze. Gra została od tego czasu w miękkiej premierze w wybranych regionach i terytoriach, takich jak Azja i wiele innych. w lipcu 2018 gra doczekała się poważnej zmiany, dodając nowy wygląd fabularny i krajobrazowy w związku z aktualizacją 1.1.0 do gry. W kwietniu 2019 roku gra została zaktualizowana do wersji 1.1.2.

Anulowanie międzynarodowe[]

Na początku lata 2019 r. Zachodnia premiera Island została anulowana, aby skupić się na wydaniu w Chinach  w podobnym czasie do niesławnego wycofania z listy gier Angry Birds wydanych przed Angry Birds Transformers . W grę można nadal grać, ale mikropłatności zostały wyłączone, a reklamy nie są już aktywne.

Rozgrywka[]

Angry Birds Island to gra typu Tap-to-match z rozgrywką podobną do oryginalnej gry Angry Birds Blast! wydany w grudniu 2016 r. Istnieją różne poziomy łamigłówek, przez które gracz musi przejść, aby kontynuować naprawianie istniejących obiektów lub dodawanie nowych obiektów do dużego świata gry podobnego do 3-D HUB, w którym gracz odblokowuje coraz więcej i więcej obszary, które były wcześniej ograniczone lub zamknięte. Sposób, w jaki gracz to robi, polega na przechodzeniu przez poziomy w celu zdobycia gwiazdek do wykonania różnych zadań. Aby zdobyć gwiazdki, gracz musi ukończyć poziom i osiągnąć wystarczająco wysoki wynik, aby je zdobyć, niezależnie od tego, czy będzie to 1, 2 lub 3 gwiazdki, w zależności od celu (celów), poziomu, liczby dotknięć lub ruchów, gracz opuścił, a wynik gracza.

Po ukończeniu każdego poziomu gracz zdobywa liczbę gwiazdek w oparciu o wynik poziomu, który może wynosić od 1 do 3 gwiazdek, i są one dodawane do całkowitej liczby gwiazdek gracza. Gdy gracz zdobędzie wymaganą liczbę gwiazdek potrzebnych do wykonania wymaganego zadania, może przejść do książki zadań przekazanej graczowi w samouczku, wybrać zadanie, które chce wykonać, naciskając przycisk potwierdzenia z wymaganą liczbą gwiazdek i wymagana liczba gwiazdek zostanie następnie odjęta z całkowitej kwoty i zostanie umieszczona w małym pasku pod nazwą zadania.

Po potwierdzeniu gra zakończy zadanie, niezależnie od tego, czy będzie to sprzątanie, odbudowa, demontaż lub usuwanie różnych uszkodzonych, zniszczonych, zepsutych i / lub zarośniętych obiektów, budowanie lub dodawanie nowych obiektów. Jednak pomimo tego, że jest to natychmiastowe w trakcie samouczków i trochę po nich, obiekt (obiekty), na których wykonywane jest zadanie, zacznie zajmować pewien czas, zaczynając od 30 sekund na początku i powoli wznosząc się w miarę postępów gracza. W tym czasie gracz może nadal przechodzić poziomy, aby zdobyć więcej gwiazdek do przyszłych zadań, ale nie może przejść do nowego zadania, dopóki zadanie, które jest ukończone, nie zostanie ukończone. Liczba gwiazdek wymaganych do wykonania niektórych zadań może się różnić. Przez większość czasu jest to 3,

Typy poziomów[]

Obecnie istnieją 4 różne rodzaje poziomów. Są to również te same typy poziomów z poprzedniej gry. Zawierają:

  • Zbierz ptaki - Przebij wymaganą liczbę balonów z ptakami, aby ukończyć poziom.
  • Pokonaj, a potem zbierz świnie - Przebijaj świnie, rozbijając balony wokół nich.
  • Zbierz określone obiekty - zbierz liczbę obiektów na danym poziomie, przenosząc je do określonych punktów na poziomie.
  • Pokonaj, a potem zbierz świnie balonowe - Przebij tyle świń balonów, ile potrzeba do ukończenia poziomu.

Jednostki walutowe[]

W przeciwieństwie do pierwszego Angry Birds Blast, w grze dostępne są trzy waluty znane jako:

  • Niebieskie monety Star Coins - podstawowa waluta w grze zdobywana po ukończeniu poziomów i określonej ilości zadań i wykorzystywana do zakupu dodatkowych typów obiektów, których gracz wcześniej nie wybrał, gdy miał możliwość wyboru jednej z trzech opcji za darmo i zakupu dopalaczy przed rozpoczęciem poziomu .
  • Monety złotej korony - służą do zakupu przedmiotów awaryjnych, takich jak ulepszenia w grze lub dodatkowe ruchy w razie potrzeby.
  • Złote gwiazdki - zdobywane przez ukończenie poziomów i używane do ukończenia zadań

Postacie[]

Ptaki[]

  • Red
  • The Blues
  • Chuck
  • Bomb
  • Matilda
  • Bubbles
  • Hatchlings
  • Judge Peckinpah
  • Carter
  • Eva
  • Brad
  • Val Bird
  • Doctor