Angry Birds Wiki
Advertisement

Angry Birds Islands to gra polegająca na budowaniu wioski, w której ptaki i świnie pracują razem. Świnie zbierają i tworzą zasoby, podczas gdy ptaki walczą z potworami, aby ratować prosięta lub dostarczają zasoby w misjach. Został opracowany przez NHN Studio629 i opublikowany przez Rovio Entertainment.

Rozgrywka[]

Gra polega na budowaniu wioski, walce i gromadzeniu zasobów. Gracz musi postępować zgodnie z samouczkami i zadaniami, aby robić postępy w grze. Gracz jeździ pojazdem, który jest kontrolowany przez dotknięcie w miejscu, w którym gracz chce, i który można ulepszyć za pomocą waluty i materiałów.

Aby zebrać zasoby, gracz może wynająć świnie, aby to zrobić, co można zrobić, dotykając żądanego zasobu, takiego jak drewno, owce itp. Wynajęcie świń kosztuje monety, więc gracz musi je zdobyć za pomocą zadań. Gracz musi również zdobyć broń i sprzęt do walki z innymi graczami, które można wykonać, dotykając innych postaci, jest ich wiele.

Ponieważ gra została wycofana, niewiele o niej wiadomo.

Ciekawostki[]

  • Jest to jedna z niewielu gier, w których Birds and Pigs współpracują ze sobą.
Advertisement