Angry Birds Wiki
Advertisement
Angry Birds Launch It% 21 Icon

Angry Birds Launch It! to nowa nadchodząca Gra Angry Birds.

Opis[]

"Wzbij się w powietrze, aby ukraść jajka w tej zespołowej grze wieloosobowej!"

Chwyć znajomych i ruszaj w góry! Ty i twoi koledzy z drużyny ścigacie się z innymi zespołami, aby odzyskać ukryte jajka i przynieść je z powrotem do swojego gniazda. Szybuj nad górskimi szczytami, przebijając się przez świńskie fortece, aby zostać drużyną z największą liczbą jaj, zanim upłynie czas. Bądź ostrożny! Jeśli znajdziesz się zbyt nisko w chmurach, wylatujesz. Pracujcie zespołowo, aby rzucać się nawzajem, podawać jajka i unikać przeciwników, aby zabrać do domu zwycięstwo. Uważaj na świnie, bo zakradną się do środka i spróbują pochłonąć całą zabawę... i ukraść jajka!

  • WIELOOSOBOWY ROZMACH! Graj z sześcioma drużynami złożonymi z czterech graczy w szalonych meczach wieloosobowych. Zobacz, kto może zebrać najwięcej jajek!
  • URUCHOM WSZYSTKO i WSZYSTKO!! Wspinaj się do procy i rzucaj się na sześć różnych wysp unoszących się na niebie. Lub złap innych graczy i podrzuć ich w powietrze! Niebo jest granicą – zobacz, jak daleko możesz wysłać swoich kolegów z drużyny!
  • Ukradnij jajka! Chwyć jajka od innych graczy i przynieś je z powrotem do gniazda drużyny. Zwycięska drużyna będzie miała na końcu najwięcej jajek.
  • WZMOCNIJ SWOJEGO PTAKA! Awansuj, aby odblokować unikalne zdolności każdego ptaka, uzyskać nowy wygląd i zmienić grę. Skacz dalej, leć wyżej i przynieś wygraną!
Advertisement