Angry Birds Legends to anulowana gra RPG Angry Birds . Zawierała nowe postacie i projekty, a także ptaki i świnie łączące siły i pracujące z ludźmi. Został wydany miękko wraz z identyczną grą zatytułowaną Chronicles of Legends . Zrobiono to, aby zobaczyć, jak „własność intelektualna wpływa na zaangażowanie graczy, biorąc pod uwagę publiczność mobilnych gier RPG turowych”.  W grudniu 2020 r. Legends zostało anulowane z powodu nieudanej wersji beta.

Historia[]

Ta gra została wydana 1 marca 2020 roku w wybranych krajach. To było identyczne z inną grą, którą Rovio wypuściło soft-launch, Chronicles of Legends . Rovio oświadczyło, że zrobiło to, aby zobaczyć, jak „własność intelektualna wpływa na zaangażowanie graczy, biorąc pod uwagę publiczność mobilnych gier RPG turowych”.  Gry mają prawie identyczne ekrany ładowania , postacie i funkcje, a nawet używały tylko nieznacznie zmodyfikowanego opisu siebie.

Anulowanie[]

Po zaledwie kilku miesiącach rozwoju, Angry Birds Legends zostało anulowane, ponieważ gra nie odniosła takiego sukcesu, jak chciał tego Rovio. Wszystkie zakupy w aplikacji, które gracze kupili przed 5 listopada, zostały zwrócone, a Przepustka bojowa stała się bezpłatna. Gra pozostawała grywalna do lutego 2021 roku, kiedy to serwery zostały wyłączone.

Rozgrywka[]

Był podobny do Angry Birds Epic, z wyjątkiem tego, że wykorzystuje grafikę 3D i karty. Gracz zaczął grać z kobietą-człowiekiem. Po pokonaniu pierwszego przeciwnika można było grać Czerwonym . Następnie Red i kobieta musieliby pokonać pierwszego bossa, Foreman Pig .