Angry Birds Match to gra polegająca na dopasowywaniu trzech elementów, w której biorą udział pisklęta i postacie z Angry Birds Blues, w której gracze dopasowują przedmioty, aby wykonać misje w imieniu piskląt, które obejmują zbieranie jedzenia, odzyskiwanie skradzionych zabawek i pokonywanie świń.

Historia[]

Ta gra została wydana w wersji miękkiej 11 listopada 2016 r. w wybranych krajach.

Dziewięć miesięcy później po premierze miękkiej gry, 31 sierpnia 2017 r. na całym świecie pojawił się Angry Birds Match, promujący niedawno wprowadzony program, Angry Birds Blues.

Rozgrywka[]

Gra jest odmianą gier typu „dopasuj 3”, głównie Nibblerów. Każdy poziom ma inny kształt siatki wypełnionej różnymi obiektami z filmu, a czasami przeszkodami (bardziej znanymi jako blokery). Podstawowy ruch w grze polega na zamianie pozycji dwóch obiektów, aby wyrównać zestawy trzech takich samych obiektów, po czym znikają, powodując, że obiekty nad nimi zapadają się w pozostawioną przestrzeń, często powodując reakcje łańcuchowe. Ruchy i wyrównania muszą być poziome/pionowe. Cele poziomu muszą zostać spełnione, zanim graczowi skończą się ruchy. Jeśli dopasujesz 4 lub więcej przedmiotów, przyniesiesz trzy główne postacie Angry Birds - Red , Chuck i Bomb - które wykonują specjalną umiejętność, aby pomóc graczowi ukończyć poziom. Cele to:

Rescue Ducks: Uratuj określoną liczbę kaczek. Zniszcz obiekty: Zniszcz określoną liczbę obiektów. Pokonaj świnie: Pokonaj wszystkie świnie.

Wystrzel ptaki: wystrzel określoną liczbę ptaków.

Postacie[]

Grywalne ptaki[]

Czerwony — po zaznaczeniu niszczy jedną kolumnę lub wiersz. Stworzony przez dopasowanie czterech kawałków w linii prostej.

Chuck — rozchodzi się w czterech kierunkach, niszcząc wiersz/kolumnę w każdym kierunku po wybraniu. Utworzony przez dopasowanie pięciu elementów w kształcie litery T.

Bomba — po wybraniu niszczy trzy kolumny lub rzędy. Stworzony przez dopasowanie pięciu sztuk w linii prostej.

Silver - Niszczy pojedynczy blok, gdy cztery przedmioty zostaną umieszczone w kwadracie.

świnie[]

Minion Pig - Podstawowa świnia, która porusza się o jedno pole za każdym razem, gdy wykonujesz ruch. Można go zestrzelić, układając obok niego dwa zapałki, rzucając na niego ptaka lub sprawiając, że wpada do wody i utonie. Scuba Pig - Siedzi w błotnistej płytce. Jeśli ułożysz zapałkę obok niego, zanurkuje pod błoto i wyskoczy na nową błotnistą płytkę. Można go przebić tylko ptakiem. Barrel Pig - Minion Pig używająca beczki jako zbroi. Do wybicia potrzeba pięciu zapałek i może unosić się w wodzie bez utonięcia

. Dynapig - Minion Pig, która czasami rzuca laską dynamitu po wykonaniu ruchu. Dynamit niszczy/uszkadza wszystko, co uderzy.

Glue Pig - Minion Pig, która czasami wystrzeliwuje kulkę kleju po wykonaniu ruchu. Klej zamienia normalny przedmiot w blok kleju. Diver Pig - Podobny do Scuba Pig, ale siedzi na płytkach wodnych zamiast błotnistych.

Helmet Pig - Minion Pig używająca metalowej beczki jako zbroi. Do wystrzelenia potrzeba pięciu zapałek. Można go przebić ptakiem, ale zamiast przechodzić przez niego, ptaki znikają po zderzeniu z nim.

Świnia Bumerangu — Minionkowa świnka, która czasami rzuca bumerangiem po wykonaniu ruchu. Jeśli w pobliżu są jakieś ptaki, bumerang uderzy i przebije ptaka; w przeciwnym razie bumerang nic nie zrobi, gdy zostanie rzucony.

Turtle Pig - Minion Pig, która chowa się w skorupie, co utrudnia jej pokonanie.

Nie do grania[]

The Blues - główne postacie wspierające i do odblokowania Pisklęta - postacie wspierające i do odblokowania

Matilda - postać drugoplanowa, widoczna na ekranie tajemniczych skrzyń.