Angry Birds POP Blast (początkowo nazywana Angry Birds POP 2)-jest to gra podobna do gry Angry Birds POP!, ale z postaciami z filmu Angry Birds

Opis[]

Angry Birds POP Blast była grą, podobnie jak poprzednik, strzelaniem do baniek; jednak gra nieco inaczej. Gracze przejmują kontrolę nad jednym Ptakiem i jedną Świnią, pracując razem, aby osiągnąć cel poziomu. Ptak ma specjalną zdolność niszczenia bąbelków, która jest dostępna tylko wtedy, gdy jego wskaźnik wściekłości całkowicie się wypełni, gdy pękają czerwone bąbelki z piór. Świnia ma również zdolność wspomagającą, która jest gotowa do użycia, gdy jego pasek umiejętności jest całkowicie wypełniony przez pęknięcie zielonych bąbelków na pysku.

Ukończenie poziomów nagradza żetonami, które można wymienić na piñaty wzorowane na znaku Billy'ego, które są następnie niszczone w celu uzyskania kart postaci, ulepszeń lub dodatkowych żyć. Karty postaci służą do odblokowywania i awansowania postaci, zwiększając jedną z ich statystyk za każdym razem, gdy awansują. Gracze zdobywają do 3 gwiazdek za poziom oparty na wynikach, a jest też specjalna piniata, którą można otworzyć po zdobyciu łącznie 30 gwiazdek.

Jeśli graczowi zabraknie amunicji przed ukończeniem celu, może zapłacić sumę klejnotów, aby uzyskać dodatkowe bąbelki, aby kontynuować. Jeśli to nie jest możliwe, życie jest stracone. Regeneracja życia trwa 30 minut, a po utracie wszystkich żyć gra zostaje zatrzymana na jakiś czas, dopóki nie zostaną odzyskane lub kupione.

Postacie grywalne[]

Ptaki[]

Czerwony

Chuck

Bomba

Matylda

Jay, Jake i Jim

Stella

Terence

Świnie[]

Zwykłe Świnie

Świnia Kucharz

Świnia Kapral

Świnia z wąsem

Gruba Świnia

Mechanik Świń

Galeria[]