Angry Birds Tennis to nowa gra Angry Birds. Został uruchomiony w lutym 2020 roku w sklepach z aplikacjami dla ludzi w Ameryce Północnej i Meksyku. Gra została później wycofana we wrześniu 2020 roku. Jednak gra jest nadal dostępna do pobrania w Zimbabwe, ale nie ładuje się po pobraniu.

Rozgrywka[]

Jak wspomniano powyżej, gra jest rozgrywana jak w tenisa. Gracz musi wygrać mecz w grze na poziomach z jedną z następujących postaci:  Red ,  Chuck ,  Bomb , Silver , Ross , Foreman Pig , Garry ,  Courtney  lub  Leonard oraz w różnych lokalizacjach, takich jak Cobalt Plateaus i Bird Island . Były różne tryby gry, a gracz może grać przeciwko innemu graczowi.

Tenis rozgrywany jest na prostokątnym obszarze z siatką, która dzieli dwie części: gracza i część drugiego gracza. Każda postać jest wyposażona w rakietę z procą, gracz musi się cofnąć, aby wykonać przedni start i przesunąć palcem na boki, aby wykonać boczny start po przekątnej. Jeśli gracz nie uderzy piłki, postać traci zdrowie.

W nowszej wersji gry musisz przesunąć palcem do przodu, aby uderzyć piłkę. Podczas serwowania dotknij ekranu, a po pewnym czasie przesuń palcem do przodu, aby zakończyć serw. Dotknij określonych stron kortu, aby się poruszyć. (przesuwanie w bok już nie działa).

Po uderzeniu piłki przez pewien czas postać aktywuje superumiejętność, z której może wystrzelić ognistą kulę, którą można wystrzelić z procy, utrudniając przeciwnikowi dotarcie do niej na czas.

Świnie wracają też, aby pograć w tenisa z ptakami. Gracz może szlifować monety i żetony (które są tym samym przedmiotem), które można zdobyć w workach i wygrywając mecze. Istnieją również zielone klejnoty, które są prawdopodobnie zdobywane z "Mega Torby", awansując i awansując w ligach.

Gra zawierała również kilka różnych błędów. Przede wszystkim błąd polegający na tym, że możesz zaserwować piłkę na ekranie wyboru postaci, co daje serwerowi punkt, ponieważ osoba, przed którą stoisz, nie może jej oddać.