Angry Birds Wiki
Advertisement

Angry Birds VR - gra rozgrywana na imprezie „Rock in Rio"

Historia[]

Podczas gdy większość gier Angry Birds polega na próbie wybicia wszystkich świń podanymi ptakami, gra VR polega na tym, że Red  przechodzi przez pływające obręcze. Chociaż to wszystko, rozgrywka będzie nieznana.

Jest również odtwarzany w Oculus-Rift i Samsung Gear VR, ale nie wiadomo, czy będziesz musiał kupić urządzenie, aby zagrać w grę.

Wykorzystuje również ponownie modele z  Angry Birds GO! .

W lutym 2016 roku Rovio pokazało kolejne demo Angry Birds VR, które zabierze Cię w podróż kometą dookoła Układu Słonecznego, nazywa się Angry Birds Space VR .

Z artykułu informacyjnego VRScout:

W przybliżeniu 2-minutowa podróż kosmiczna umieszcza Cię na szczycie gigantycznej komety - jadącej za Redem, który siedzi w ogromnej procie. Gdy szybujesz w kosmosie, kometa podąża ścieżką w Układzie Słonecznym, pozwalając ci rozejrzeć się we wszystkich kierunkach.

Eksplorując wszystkie planety, musisz uważnie obserwować świnie astronautów unoszące się wokół Układu Słonecznego - nie są one Twoimi przyjaciółmi. Korzystając z panelu dotykowego na Gear VR, możesz wycelować i strzelać do świń ze skafandrów kosmicznych.

Gra Angry Birds Space VR, opracowana przez brazylijskie studio VR IMGNATION, jest prywatnie prezentowana na kilku imprezach w USA i Brazylii. Podczas pierwszego uruchomienia zespół miał 40 dni na przygotowanie i uruchomienie wersji demonstracyjnej w lipcu w siedzibie NASA z okazji wydarzenia New Horizons, historycznego święta pierwszego przelotu nad Plutonem, według Orlando Fonseca Jr., założyciela. w IMGNATION Studios. W demo VR przedstawiono zarówno statek kosmiczny ISS, jak i New Horizons.

Następnie Angry Birds Space VR została zaprezentowana w październiku na Brasil Game Show, corocznej konwencji gier wideo w Ameryce Południowej, a także w zeszłym miesiącu na Campus Party, tygodniowym festiwalu technologicznym w São Paulo w Brazylii.

Angry Birds Space VR stanowi ulepszenie pierwszego doświadczenia VR, które zostało stworzone na potrzeby festiwalu Rock in Rio. Demo Rock in Rio VR umieściło cię za Redem, gdy prowadziłeś go przez świecące pierścienie, a wszystko to przy użyciu głowy, aby pokierować nim prosto. Miała jedną wadę - trudno było rozejrzeć się i podziwiać otaczające środowisko 360 °, ponieważ twoja głowa była tak zajęta działaniem jako kontroler.

Z tego samego artykułu, w którym zadano ważne pytanie: „kiedy kiedykolwiek będziemy tego próbować?”

Rovio odpowiedział, że „nie planują publicznego udostępniania doświadczeń VR”.

Jedyny zrzut ekranu z Angry Birds VR .

Część początkowych scenorysów do Angry Birds Space VR

AngryBirdsVR

Advertisement