Angry Birds Wiki
Advertisement

Angry Birds in Ultrabook™ Adventure to gra stworzona przez Rovio i Intel. Mogłeś kliknąć ten link do Facebooka poprzednio, aby zagrać w tę grę, ale to już nie działa z powodu zakończenia promocji. Gra różni się nieco od innych gier ze względu na nowe sprite'y i bloki. W grze jest 10 poziomów. Ponadto jest to jedyna gra, w której początkowa historia jest widoczna z menu poziomów. W tej grze możesz udostępniać poziomy osadzania, zdobywać korony i udostępniać swój wynik, tak jak w grze Angry Birds Friends, ale w przeciwieństwie do Angry Birds Friends nie ma żadnych ulepszeń.

Ciekawostki[]

  • Czerwony, Hal, Bubbles, Stella i Mighty Eagle nie są widoczne na poziomach.
  • W tej grze świnie otrzymują nowe głosy, które brzmią vocoded.
  • 4 różne poziomy są dostępne z podmenu w menu Golden Egg w Winter Wonderham, jeśli znajdziesz Intel Golden Egg. Są dostępne wyłącznie na Androidzie.
    • Złote jajko Intela można znaleźć po wejściu na poziom 1–5.
  • Zamiast lin są kable komputerowe.
  • Na poziomie 10 King Pig jest połączony z ośmioma linami, dzięki czemu wygląda jak pająk. Może to oznaczać, że reprezentuje wirusa komputerowego.
  • Głosy ptaki' i świnie' odbijają się echem.
  • Czerwony nie pojawia się na jednym poziomie w tej grze, mimo że jest widziany w przerywnikach filmowych i ma być głównym bohaterem serii.
    • Czerwony pojawia się również na ekranie wyboru poziomu.
  • Istnieje wersja demonstracyjna gry, w którą można grać tutaj. Ma tylko jeden poziom, którym jest Poziom 2.
Advertisement