Bad Piggies 2 to gra, która początkowo została anulowana. 12 Czerwca 2021 Rovio udostępniło zwiastuny zapowiadające grę. Jest to sequel gry Bad Piggies.

Opis (przetłumaczony)[]

Uwolnij swoją kreatywność, budując najdziwniejsze pojazdy wszechczasów ze swoimi naprawdę - Bad Piggies! Och! Och!

Zbuduj najlepszy latający/pełzający/toczący się/wirujący/rozbijający się pojazd i pomóż świniom kierować pojazdem tak, by miażdżyć świnie na różnych poziomach, powodując zniszczenie i chaos, gdziekolwiek się udają.

Król Świnia jest głodny i wysyła świnie, aby odkrywały różne kuchnie świata! Odwiedź różne biomy i wyszukaj przepis na charakterystyczne danie tej kultury! Głód Króla Świni nigdy się nie kończy, więc świnie muszą wciąż znajdować nowe potrawy, które mogą zaprezentować Królowi!

Dzięki setkom poziomów i nadchodzącym darmowym aktualizacjom masz wiele godzin rozbijania świń, eksplodowania i latania! Zbieraj i ulepszaj części pojazdu, aby zbudować najlepszy pojazd dla każdego biomu. WSKAZÓWKA: Czasami musisz zagrać w poziom kilka razy, aby zdobyć wszystkie niezbędne części pojazdu - spróbuj zbudować nowe urządzenie lub sterować w inny sposób, aby zebrać je wszystkie!

Funkcje:

- Nieograniczona kreatywność - Zbieraj i ulepszaj części pojazdów, aby budować zwariowane pojazdy!

- Różne biomy do zbierania przepisów na różne kuchnie świata!

- Setki poziomów do pokonania i godziny nieograniczonej zabawy w rozbijanie świń, eksplodowanie i latanie!

- Cotygodniowe ligi, w których możesz rywalizować - zmiażdż swoich przeciwników i zdobądź najlepsze nagrody w postaci skrzynek z łupami!

- Dostosuj swoje świnie za pomocą różnych strojów i akcesoriów!

Przygotuj się, aby zobaczyć, jak świnie latają!

Galeria[]

Zobacz też[]