AngryBirds Wiki
AngryBirds Wiki


Bad Piggies 2-to gra, która początkowo została anulowana. 12 Czerwca 2021 Rovio udostępniło zwiastuny zapowiadające grę. Jest to nadchodzący sequel gry Bad Piggies

Opis (przetłumaczony)

Uwolnij swoją kreatywność, budując najdziwniejsze pojazdy wszechczasów ze swoimi naprawdę - Bad Piggies! Och! Och!

Zbuduj najlepszy latający/pełzający/toczący się/wirujący/rozbijający się pojazd i pomóż świniom kierować pojazdem tak, by miażdżyć świnie na różnych poziomach, powodując zniszczenie i chaos, gdziekolwiek się udają.

Król Świnia jest głodny i wysyła świnie, aby odkrywały różne kuchnie świata! Odwiedź różne biomy i wyszukaj przepis na charakterystyczne danie tej kultury! Głód Króla Świni nigdy się nie kończy, więc świnie muszą wciąż znajdować nowe potrawy, które mogą zaprezentować Królowi!

Dzięki setkom poziomów i nadchodzącym darmowym aktualizacjom masz wiele godzin rozbijania świń, eksplodowania i latania! Zbieraj i ulepszaj części pojazdu, aby zbudować najlepszy pojazd dla każdego biomu. WSKAZÓWKA: Czasami musisz zagrać w poziom kilka razy, aby zdobyć wszystkie niezbędne części pojazdu - spróbuj zbudować nowe urządzenie lub sterować w inny sposób, aby zebrać je wszystkie!

Funkcje:

- Nieograniczona kreatywność - Zbieraj i ulepszaj części pojazdów, aby budować zwariowane pojazdy!

- Różne biomy do zbierania przepisów na różne kuchnie świata!

- Setki poziomów do pokonania i godziny nieograniczonej zabawy w rozbijanie świń, eksplodowanie i latanie!

- Cotygodniowe ligi, w których możesz rywalizować - zmiażdż swoich przeciwników i zdobądź najlepsze nagrody w postaci skrzynek z łupami!

- Dostosuj swoje świnie za pomocą różnych strojów i akcesoriów!

Przygotuj się, aby zobaczyć, jak świnie latają!

Galeria

Zobacz też