Bad Piggies 2

Bad Piggies 2-to gra, która początkowo została anulowana. 12 Czerwca 2021 Rovio udostępniło zwiastuny zapowiadające grę. Jest to nadchodzący sequel gry Bad Piggies. Niestey nic na razie nie wiadomo o projekcie

Opis (przetłumaczony)

Uwolnij swoją kreatywność, budując najdziwniejsze pojazdy wszechczasów ze swoimi naprawdę - Bad Piggies! Och! Och!

Zbuduj najlepszy latający/pełzający/toczący się/wirujący/rozbijający się pojazd i pomóż świniom kierować pojazdem tak, by miażdżyć świnie na różnych poziomach, powodując zniszczenie i chaos, gdziekolwiek się udają.

Król Świnia jest głodny i wysyła świnie, aby odkrywały różne kuchnie świata! Odwiedź różne biomy i wyszukaj przepis na charakterystyczne danie tej kultury! Głód Króla Świni nigdy się nie kończy, więc świnie muszą wciąż znajdować nowe potrawy, które mogą zaprezentować Królowi!

Dzięki setkom poziomów i nadchodzącym darmowym aktualizacjom masz wiele godzin rozbijania świń, eksplodowania i latania! Zbieraj i ulepszaj części pojazdu, aby zbudować najlepszy pojazd dla każdego biomu. WSKAZÓWKA: Czasami musisz zagrać w poziom kilka razy, aby zdobyć wszystkie niezbędne części pojazdu - spróbuj zbudować nowe urządzenie lub sterować w inny sposób, aby zebrać je wszystkie!

Funkcje:

- Nieograniczona kreatywność - Zbieraj i ulepszaj części pojazdów, aby budować zwariowane pojazdy!

- Różne biomy do zbierania przepisów na różne kuchnie świata!

- Setki poziomów do pokonania i godziny nieograniczonej zabawy w rozbijanie świń, eksplodowanie i latanie!

- Cotygodniowe ligi, w których możesz rywalizować - zmiażdż swoich przeciwników i zdobądź najlepsze nagrody w postaci skrzynek z łupami!

- Dostosuj swoje świnie za pomocą różnych strojów i akcesoriów!

Przygotuj się, aby zobaczyć, jak świnie latają!

Galeria

Zobacz też

Treści społeczności są dostępne na podstawie licencji CC-BY-SA, o ile nie zaznaczono inaczej.