Angry Birds Wiki
Advertisement
Brad

Brad to ptak i drobna postać, która pojawiła się tylko w filmie The Angry Birds.

Wygląd[]

Przystojny ptak jest wysokim ptakiem o mocnej budowie i ma mieszankę niebieskiego i fioletowego upierzenia, a także żółty dziób.

Osobowość[]

Przystojny ptak jest postrzegany jako bardzo atrakcyjny i wydaje się być bardzo zaniepokojony pozostawaniem w ten sposób, do tego stopnia, że ​​jest nierozważny w stosunku do innych ptaków, takich jak Red. Przyciągają go również duże wydarzenia, które wydają się znaczące dla całej społeczności ptaków i przyniosą ze sobą stado, gdy się pojawią.

Historia[]

Przystojny ptak pojawia się jako drugorzędna postać w filmie The Angry Birds. Po raz pierwszy widzimy go siedzącego na drzewie bezpośrednio nad Czerwonym, gdy pewnego dnia jadł samotnie lunch na obrzeżach wioski. Gdy Red patrzy na to, co wydaje się być dziewczynami ptaka, mając nadzieję, że zakocha się w jednej, przystojny ptak schodzi z drzewa, depcząc Reda w drodze w dół i powodując, że uderza w drzewo, zawstydzając innych w pobliżu, gdy ptak odchodzi ze swoimi kochankami.

Przystojny ptak zbiera się również z innymi ptakami, gdy świnie po raz pierwszy przybywają na wyspę.

Kiedy ptaki walczyły ze świniami, Brad został wystrzelony z procy razem z jedną ze swoich dziewczyn.

Po debiucie w filmie przystojny ptak miał pojawić się również w Angry Birds Holiday, gdzie prowadził siłownię dla przychodzących świń, ale gra została anulowana pod koniec 2016 roku.

W drugim filmie był zmęczony tym, że Silver opowiadała o swoim wynalazku i bawiła się magiczną kostką. Kiedy zadzwonił alarm o przerwie, wyszedł z klasy.

Drobnostki[]

W brazylijskim dubbingu The Angry Birds Movie 2 jest on wyrażany przez YouTuber Authentic Games i nazywa się O Authentico.

Nazwy ptaka i jego gatunku nie należy mylić z Bradem Birdem, reżyserem The Incredibles i Mission Impossible: Ghost Protocol.

Advertisement