FANDOM

Bumblebee - Jeden z bohaterów występujących w grze i komiksach Angry Birds Transformers. Należy do grupy Autobirdów i został wprowadzony w 2014 roku wraz z zapowiedzią gry. Zna metalicando.

HistoriaEdytuj

Podczas walki Świń i Ptaków o Jajka spadła Wszechiskra, która zmieniła Ptaki w Autobirdy, a świnie w Deceptihogi. Przemienieni wrogowie złączyli siły, by walczyć z przemienionymi jajkami, Eggbotami. Po krótkim zwycięskim starciu Eggboty uciekły.

W pewnym momencie został złapany przez Eggboty. Niedługo potem został uwolniony przez Optimusa Prime'a. Po oswobodzeniu Sentinela Prime, Bumblebee pomalował niektóre części jego ciała na czarno, żeby można było go odróżnić od Heatwave'a.

UmiejętnościEdytuj

  • Bumblebee podczas strzelania
  • Bumblebee w formie pojazdu
  • Bumblebee w formie pojazdu
  • Bumblebee w formie pojazdu na plakacie

TranformacjaEdytuj

Bumblebee zamienia się w Chevroleta Camaro. Kształt pojazdu informuje, że pojazd potrafi się rozwinąć do niesamowitych prędkości.

StrzelanieEdytuj

Z nadgarstków Bumblebee potrafią się pojawić dwa działka, dzięki którym potrafi strzelać. Strzał jest zdolny do zniszczenia działka Eggbotów. Potrafi też zmieniać swoją rękę w działko, z którego tak jak Jazz strzela małymi rakietami.

GaleriaEdytuj

Zobacz teżEdytuj

Chuck Happy.No.1. LAZER Han solo front Lando calrissian Capitan Panaka Kanan Jarrus ABTransformersBumblebee ABTransformersHighOctaneBumblebee
Chuck Lazer Bird Chuck "Ham" Solo Lando Birdissian Kapitan Panaka Kanan Jarrus Bumblebee High Octane Bumblebee