AngryBirds Wiki
Advertisement
AngryBirds Wiki

Bumblebee - Jeden z bohaterów występujących w grze i komiksach Angry Birds Transformers. Należy do grupy Autobirdów i został wprowadzony w 2014 roku wraz z zapowiedzią gry. Zna metalicando.

Historia

Podczas walki Świń i Ptaków o Jajka spadła Wszechiskra, która zmieniła Ptaki w Autobirdy, a świnie w Deceptihogi. Przemienieni wrogowie złączyli siły, by walczyć z przemienionymi jajkami, Eggbotami. Po krótkim zwycięskim starciu Eggboty uciekły.

W pewnym momencie został złapany przez Eggboty. Niedługo potem został uwolniony przez Optimusa Prime'a. Po oswobodzeniu Sentinela Prime, Bumblebee pomalował niektóre części jego ciała na czarno, żeby można było go odróżnić od Heatwave'a.

Umiejętności

Tranformacja

Bumblebee zamienia się w Chevroleta Camaro. Kształt pojazdu informuje, że pojazd potrafi się rozwinąć do niesamowitych prędkości.

Strzelanie

Z nadgarstków Bumblebee potrafią się pojawić dwa działka, dzięki którym potrafi strzelać. Strzał jest zdolny do zniszczenia działka Eggbotów. Potrafi też zmieniać swoją rękę w działko, z którego tak jak Jazz strzela małymi rakietami.

Galeria

Zobacz też

Chuck Happy.No.1..png LAZER.png Han solo front.png Lando calrissian.png Capitan Panaka.PNG Kanan Jarrus.PNG ABTransformersBumblebee.png ABTransformersHighOctaneBumblebee.png
Chuck Lazer Bird Chuck "Ham" Solo Lando Birdissian Kapitan Panaka Kanan Jarrus Bumblebee High Octane Bumblebee