Angry Birds Wiki
Advertisement

Ptaki w Klatkach (en. Caged Birds) to kilka gatunków ptaków (fioletowe, różowe, czerwone, niebieskie, żółte i zielone; także ara niebieska i złota oraz ibis szkarłatny), które są więźniami przemytników. Pod koniec filmu zostali uwolnieni z Smugglers' Plane. Sugeruje się, że tak jak Wściekłe Ptaki (Czerwony, Jim, Jake, Jay , Chuck, Bubbles, Hal, Matilda, Bomb i Terence) są rzadkimi gatunkami, jako oficjalne Angry Birds Rio Zwiastun określa je jako "wyjątkowo rzadki gatunek".

Historia[]

Angry Birds Rio[]

W Angry Birds Rio ptaki w klatkach pojawiają się w Smugglers' Den, Airfield Chase i Smugglers' Plane jako więźniowie Przemytników. Inne ptaki próbują uwolnić je z klatek, rzucając się na klatki; kiedy klatka pęka, ptak w klatce odlatuje. Gdy poziom się nie powiedzie, zaczną płakać o pomoc, co prowadzi do tego, że gracz nie osiągnie poziomu.

Ciekawostki[]

  • Projekty Manakina Crimson-hooded i Purpurowych Finch zostaną później ponownie wykorzystane w projektach kurczak w Angry Birds Friends Kentucky Free Chicken Tournament.
  • Szkarłatny Iblis w przerywniku filmowym Carnival Upheaval jest ciemnozielony zamiast czerwonego.
ve Postacie z ABR Logo
Bohaterowie BluJewelCaged BirdsRafaelLuiz
Antagoniści MarmosetsMauroNigelGabiCharlie
Advertisement