FANDOM

Chuck Time (Wyczucie Czasu) - Pierwszy odcinek z serii Angry Birds Toons.

Opis na DVD

Gdy Chuck przypadkowo strąca Reda z urwiska natychmiast rzuca się za nim, by go uratować, nim rozstrzaska się o skały.

Historia

Red spaceruje po urwisku i woła Chucka, by się pospieszył i przyniósł mu procę, Chuck wykonuje z trudnością polecenie przyjaciela i ustawia ją we wskazanym miejscu. Red jest zadowolony, przez co Chuck się cieszy, lecz nagle proca zaczyna się przewracać! Chuck ją podnosi, ale przypadkowo zrzuca Reda z urwiska! Kanarek patrzy na spadającego czerwonego ptaka. Szybko zbiega na dół, po drodze zatrzymując się, by podziwiać motyla. Później przynosi drewniane wiadro i napełnia je wodą. Jednak Chuck jest tak szybki, że z jego punktu widzenia Red spada bardzo powoli, więc zaczyna wypełniać krzyżówkę, pić koktajl i relaksować się. Po chwili spostrzega, że czerwony ptak zaraz dotknie ziemi, więc Chuck podbiega szybko i Red ląduje prosto na niego. Potem proca zlatuje z urwiska i spada na Chucka. Red jest przerażony tym, ale okazuje się, że żółty ptak jest tuż za nim i odpoczywa na leżaku.

Wystąpili

  • Chuck (Pierwsze Pojawienie)
  • Red (Pierwsze Pojawienie)

Galeria