FANDOM

Gardening with Terence (Uprawa roślin kwitnących) - 13 odcinek pierwszej serii Angry Birds Toons

.

StreszczenieEdytuj

Matylda pielegnuje właśnie swój ogród. Jej kwiaty rosną, a ona jest szczęśliwa. W pewnym momencie Terence zasłania kwiatom słońce i przez to zaczynają wiednąć. Kura Jedwabista musi przesunąć Starszego Brata Reda. Jednak wszystke jej próby kończą się niepowodzeniem. Matylda nie zdoła go przesunąć, wielka skała się odbija od Kardynała, a na TNT Terence zostaje niewzruszony. W pewnym momencie wpada do Matyldy wspaniały pomysł. Zrobiła ogród na Terence. Widać, że to było celem ptaka.

Historia Edytuj

Rabatki Matyldy Edytuj

Pewnego dnia Matylda była w swoim ogrodzie i podlewała kwiaty. Była szczególnie dumna z dużego fioletowego kwiatka w środku. Jak widać, sprawiało jej to ogromną przyjemność. Podczas pracy nuciła sobie piosenkę.

Cień Terence'a zmienia wszystko Edytuj

Nagle ziemia zaczęła drżeć i nad grządką z kwiatami Matyldy pojawił się ogromny cień. Kura była zaskoczona, bo gdy się odwróciła, zobaczyła, że to Terence. Okazało się, że to Wielki Ptak zasłonił słońce. W tym momencie kwiaty Matyldy zaczęły więdnąć! Kura była zła. Próbowała przesunąć Dużego Kardynała, ale ten nie poruszył się nawet o milimetr. Widząc, że jest coraz gorzej z roślinkami tak, że prawie uschły i piórka na głowie Matyldy zmizerniały, Biała Ptaszyna chciała się uspokoić przez medytację, ale tak naprawdę jeszcze bardziej się zezłościła.

Próby pozbycia się Terence'a Edytuj

Ciosy Edytuj

Wkrótce Matylda zaczęła skakać po Terence'ie i bić go, ale to nie zrobiło na nim żadnego wrażenia. Wciąż uparcie stał na swoim miejscu, a jego koleżanka była potwornie zmęczona.

Tyczka Edytuj

Później Kura próbowała przesunąć Dużego Kardynała za pomocą tyczki, jak na huśtawce, ale sama wyleciała w powietrze i z krzykiem wylądowała w krzakach!

Lasso Edytuj

Potem Biała Ptaszyna zarzuciła lasso i próbowała pociągnąć Terence'a, ale był za ciężki i Kura narobiła spore tumany kurzu, przez co dostała ataku kaszlu.

Głaz Edytuj

Następnie ptasia ogrodniczka stoczyła wielki głaz w kierunku brata Reda, ale odbił się od niego jak piłka i zgniótł Kurę Jedwabistą!

Dynamit Edytuj

W końcu Matylda sięgnęła po bardziej drastyczny środek - dynamit! Uruchomiła TNT i pojawiła się potężna eksplozja. Kura z uśmiechem na twarzy pomyślała, że pozbyła się Terence'a. Ten zaczął się odrobinę trząść, ale po chwili tylko wrył się jeszcze głębiej w ziemię!

To chyba koniec! Edytuj

Niestety, Matyldzie skończyły się pomysły. Zrezygnowana poddała się i myśląc, że już nic więcej nie może zrobić, zaczęła głośno płakać.

Pomysł Matyldy i zgoda pomiędzy ptakami Edytuj

Nagle nasza biała bohaterka zauważyła, że fioletowy kwiat, który wylądował na jej głowie po eksplozji, bez problemu rósł. To sprawiło, że wpadła na pomysł. Wkrótce Matylda znowu zaczęła dbać o swój ogród, który, jak się później okazało, urządziła na grzbiecie Terence'a! Był nawet niewielki koszyk z kwiatami zawieszony na jego dziobie. Matylda radośnie podlewała kwiaty, a Terence się uśmiechnął, co oznaczało, że o to mu chodziło i wyraźnie mu się spodobało!

WystąpiliEdytuj

Ciekawostki Edytuj

Angry Birds Toons - Gardening with Terence - S1 Ep13

GaleriaEdytuj