Angry Birds Wiki
Advertisement

Happy Hippy (ang. Szczęśliwa Hippiska) - dwunasty odcinek trzeciego sezonu "Angry Birds Toons" i dziewięćdziesiątym ogółem. Był dostępny od 25 grudnia 2015 r. w aplikacji "Toons.tv App" i dwa dni później na stronie internetowej.

Opis z Toons.tv (przetłumaczony)[]

Gdy świnie stale nastroszają piórka Reda, tu trzeba specjalnego rodzaju ptaka, żeby uspokoić jego wewnętrzną bestię.

Przebieg wydarzeń[]

Furia nie do opanowania[]

Na początku odcinka przerażone Zwykłe Świnie uciekały przed wściekłym Redem. Gdy w końcu zniknęły z pola widzenia, Czerwony Ptak wciąż był naprawdę zły. Matylda, która biegła za nim, była zadowolona, że jej przyjaciel pozbył się wrogów i na dzisiaj wystarczy. Jednak Red dalej nieprzerwanie rujnował wszystko ze złości - skały, kwiaty itp.

Uspokój się, Red![]

Matylda, nie mogąc dłużej znieść tej furii, postanowiła działać. W tym celu złapała Reda za ogon i rzuciła nim na ziemię. Uświadomiła mu, że szkoda życia na ciągłą złośliwość. Ptasi przywódca nie rozumiał koleżanki i rozzłoszczony gryzł i szarpał trawę. Wtedy Matylda zaczęła medytować, a z jej dzioba wydobyły się fale dźwiękowe, które sprawiły, że Red zrobił się śpiący i padł na ziemię. Po chwili również Matylda zasnęła.

We śnie[]

Świat spokoju[]

W tym momencie przenosimy się do snu naszych bohaterów. Matylda pokazała Redowi swój świat, a następnie zaczęła grać na bębenku i mruczeć. Uniosła się nawet w powietrze i latała jak prawdziwy ptak! Zachęciła kolegę, żeby poszedł za nią ze spokojem.

Ciągłe myślenie o świniach[]

Red jednak ciągle był zły i nie mógł przestać myśleć o świniach. Gdy przechodził obok drzewa, zobaczył, że kolorowe owoce zamieniły się w prosiaki! Od razu je zaatakował. A Matylda nie była zachwycona i kazała przyjacielowi przestać się wściekać i iść za nią spokojnie. Kardynał niechętnie się zgodził i spełnił prośbę Kury. Wtedy, gdy spojrzał na fontannę, jej podstawa stała się świnią! Red, który wciąż miał złudzenia, zniszczył doszczętnie fontannę na kawałki, ku smutkowi Matyldy, a jedna ze skał uderzyła Białą Ptaszynę w głowę!

Red zaczyna rozumieć swój błąd[]

Gdy szef stada zobaczył, co się stało z jego przyjaciółką, krzyknął z przerażenia! Wcale nie chciał jej zranić! Od razu przybiegł do niej i chciał, żeby wstała, ale ona była tak przygnębiona tym wszystkim, że nie podniosła się. Red zdał sobie sprawę, że popełnił wielki błąd przez swoją wściekłość. Nagle wpadł na pomysł i zaczął grać na bębenku Matyldy i medytować. Uniósł się w powietrze i zakręcił się raz, ale nie przestawał mruczeć i grać. Gdy Kura się ocknęła i zobaczyła, co robi Red, to bardzo się ucieszyła, że jej nauka nie poszła na marne. Wkrótce oboje doszli do końca ścieżki i razem medytując, znaleźli w sobie ducha spokoju.

Powrót do rzeczywistości[]

Po chwili wracamy razem z naszymi bohaterami do rzeczywistości, gdzie Red trochę potargany medytował spokojnie wraz z zadowoloną Matyldą. Gdy Kardynał się obudził, to jęknął, a Kura początkowo uśmiechnięta, krzyknęła z przerażenia! Okazało się bowiem, że Czerwony Ptak naprawdę zniszczył drzewo i fontannę!

Zamiana ról[]

Matylda była tak zszokowana, że po chwili zaczęła się denerwować! Red chciał ją uspokoić i zagrał na bębenku, jednak ona krzyknęła ze złości! Przerażony Kardynał próbował jej przypomnieć, o czym mówiła wcześniej, ale było za późno i musiał ratować się ucieczką. Pognał na klif, a Kura za nim. A gdy dotarli na szczyt, Matylda rzuciła się na biednego Reda i go zaatakowała!

Morał[]

Jak już czegoś jest naprawdę za dużo, to niestety, często, jak w przypadku naszych bohaterów, tracimy panowanie nad sobą.

Występują[]

  • Red
  • Matylda
  • Zwykłe Świnie

Ciekawostki[]

  • To pierwszy w tym sezonie odcinek, który miał zapowiedź po premierze

Galeria[]

Advertisement