FANDOM

Czkawka (oryg. Hiccups) - 42 odcinek pierwszej serii Angry Birds Toons.

Opis z Toons.tv (przetłumaczony) Edytuj

Niebiescy mają czkawkę. Inne ptaki próbują ją powstrzymać, ale tylko pogarszają sprawę...

Historia Edytuj

Nagły napad czkawki Edytuj

Było późne popołudnie i Red przygotował kolację dla Bluesów, Chucka, Matyldy i Bomba. Jim, Jake i Jay od razu zaczęli jeść bardzo szybko i przy okazji narobili trochę bałaganu. Nagle dostali czkawki! Ale Błękitniki pomyślały, że to zabawne. Pozostałe ptaki też tak pomyślały. Potem, gdy Jim, Jake i Jay spali, dalej czkali, ale Red, Chuck, Bomb i Matylda nie byli źli. Niestety, czkawka Niebieskich Ptaków trwała przez całą noc.

To już przesada! Edytuj

Następnego dnia Błękitniki obudziły się wypoczęte, szczęśliwe i gotowe do zabawy, ale niestety, wciąż miały czkawkę. Dorosłe ptaki były niewyspane i zmęczone. Jim, Jake i Jay nie przejmowali się czkawką i bawili się w najlepsze, w przeciwieństwie do Reda, Chucka, Bomba i Matyldy, którzy padli zmęczeni. Widząc to, Niebieskie Ptaszki miały z tego ubaw poprzez naśladowanie ich. Gdy dorośli się zorientowali, że to wszystko przez czkawkę chłopców, to już wcale im nie było do śmiechu. Zdecydowanie przegięli!

Sposób na czkawkę Edytuj

Plan Chucka i nieudana pierwsza próba Edytuj

Red, Chuck i Bomb byli ukryci w krzakach i zauważyli Bluesów wciąż bawiących się i czkających. Cała trójka zastanawiała się jak pozbyć się czkawki trojaczków. Wtedy Chuck wpadł na pomysł, żeby ich nastraszyć. Red i Bomb uznali to za naprawdę genialny plan. Kanarek przebrał się w kostium ninja i wyskoczył zza krzaków z krzykiem, wymachując swoim nunczako. Ale Jim, Jake i Jay wcale się nie przestraszyli! Tylko mrugnęli, zachichotali i dalej mieli czkawkę. Zawiedziony Chuck odszedł.

Zepsute podejście drugie Edytuj

Red i Bomb ukryci w krzakach jęknęli zawiedzeni, że ich przyjacielowi się nie udało. Teraz była kolej Reda. Po chwili Kardynał wyskoczył przebrany za błotnego potwora z gałęziami-rękami. Chuck go zobaczył i pomyślał, że to prawdziwy potwór i go zaatakował! Red się na niego zdenerwował, a Kanarek zawstydzony zdał sobie sprawę, że zupełnie zapomniał, że to jego pomysł! A Niebiescy dalej mieli czkawkę.

Trzecia próba Edytuj

Bomb widząc to wszystko, tylko westchnął. Ale w końcu Gilołuszcz postanowił nastraszyć Bluesów swoją eksplozją. Gdy trojaczki poszły, Czarny Ptak ze swoim zapalonym piórem lontowym zaczął się za nimi skradać. Tymczasem Matylda opiekowała się Jajkami. Zauważyła Jima, Jake'a i Jaya oraz Bomba ukrytego za skałą i gotowego do wybuchu. Zmartwiona szybko zasłoniła Jajka szepcząc, żeby Gilołuszcz nie wybuchał, bo może uszkodzić Jajka, ale ten nie słuchał i prędko eksplodował. Gdy kurz i dym opadły, Matylda, Bomb i Bluesi byli cali w błocie. Jajka na szczęście były całe. Czarny Ptak ucieszył się, bo myślał, że pozbył się czkawki braci, ale... ich czkawka nie minęła! One nadal czkały i westchnął zawiedziony. Matylda także.

Strzał w dziesiątkę! Edytuj

Po chwili Kura się uśmiechnęła, co oznaczało, że wpadła na pomysł i na chwilę gdzieś poszła. Bomb nie wiedział, o co jej chodzi. Nie minęła minuta, a Matylda pojawiła się ze szczotką i mydłem całymi w mydlinach mówiąc, że czas na kąpiel. Na ten widok Jim, Jake i Jay aż krzyknęli ze strachu i od razu uciekli do swojego łóżka, chowając się pod kołdrę ku zdumieniu dorosłych. Zaskoczona Matylda podeszła, ściągnęła kołdrę i zauważyła strach na twarzach Bluesów. Red, Chuck i Bomb także przyszli zaskoczeni. Wtedy dorosłe ptaki się uśmiechnęły, bo czkawka trojaczków w końcu przeszła! Żeby się upewnić, Matylda przyłożyła trąbkę do ucha, a Red, Chuck i Bomb nasłuchiwali.

Czy aby na pewno koniec z czkawką? Edytuj

No i rzeczywiście, czkawki już nie było, a Jim, Jay i Jake się ucieszyli. Ale nie na długo, bo znowu dało się słyszeć czkanie! Dorosłe ptaki się zezłościły, a chłopcy się przestraszyli. Pokręcili głowami, że to nie oni, bo przecież czkawka naprawdę im przeszła! Wtedy Red, Chuck, Bomb i Matylda zorientowali się, że coś jest nie tak. Odwrócili się i okazało się czkawkę mieli nie Jim, Jake i Jay, tylko... JAJKA!

WystąpiliEdytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Jest to ósmy odcinek, w którym pojawiają się tylko ptaki

GaleriaEdytuj