FANDOM

Klasa Knight Klasa
Red Knight Transparent
Informacje
Rodzaj Klasa Podstawowa
Ptak Red
Knight - podstawowa klasa Red'a w Angry Birds Epic. Gracz dysponują nią od samego początku gry. 

UmiejętnościEdytuj

Attack
Attack - Red atakuje jednego wroga ciosem 100% swoich możliwości. Wróg po tym atakuje Reda przez następne dwie kolejki.

Protect

Protect  - Red tworzy tarcze nad jednym ptakiem, która osłabia ataki przeciwnika o 55%. Trwa 2 kolejki.

Papryczka w postaciach
Heroic Strike - Red atakuje przeciwnika o najwyższym poziomie zdrowia atakiem o mocy 500% jego możliwości.

Heroic Strike - Arena - Red atakuje przeciwnika o najwyższym poziomie zdrowia atakiem o mocy                     350% jego możliwości. Dostępne tylko na arenie

Cechy klasyEdytuj

ZaletyEdytuj

Knight to klasa skuteczna w starciu z wrogami z Ironcladem. Jego umiejętność Protect, skutecznie chroni przed mocniejszymi atakami. Klasa ta potrafi szybko eliminować słabszych wrogów. Używanie odwracanie uwagi może przekonać mocniejszego wroga do odpuszczenia sobie Ptaków z niskim poziomem życia.

WadyEdytuj

Knight to klasa, która nie nadaje się do walki z ninjami i Prince Porkym, gdyż jest zbyt silna. Posiadane przez wcześniej wymienione świnie umiejętność Dodge jest w stanie skutecznie ochronić je przed atakiem Reda. Jego zdolność Protect na nieszczęście może obronić tylko jednego sojusznika, co jest mało skuteczne w przypadku obrażeń obszarowych. Jeżeli Red jako Knight ma mało życia, to po zaatakowaniu silniejszego wroga, może szybko zginąć, gdyż skupi na sobie jego uwagę.

GaleriaEdytuj

Ciekawostki Edytuj

  • To jest pierwsza klasa w Angry Birds Epic.
  • Przed aktualizacją dodającą możliwość ulepszania klas w japońskiej wersji Angry Birds Epic istniała silniejsza wersja tej klasy o nazwie Ronin. Obecnie jednak stanowi ona unikatowy wariant klasy Knight, którą gracze z całego świata mogą uzyskać w trakcie niektórych eventów.