FANDOM

Luca - Błękitny Ptak występujący w grze Angry Birds Stella. Przyjaciel Stelli z dzieciństwa. Ma granatowe oczy. Luca jest najmłodszy w całej grupie, a także jest tam jedynym chłopcem. Nie cierpi, gdy ktoś go nazwie dzieckiem.

Zalety

  • Jego krzyk może rozbić dużą ilość szkła.
  • Sam może coś zniszczyć, nawet po użyciu umiejętności.
  • Jego krzyk może przeniknąć przez drewno, popychając je.

Wady

  • Jego atak dźwiękowy nie przechodzi przez kamień i budulce stałe np. ziemia lub podstawy.
  • Jego krzyk nie zniszczy świni, choć może ją przesunąć, a co za tym idzie, np. zrzucić z góry.
  • Jego krzyk nie dochodzi zbyt daleko.

Informacje

Kiedy się wścieka?

Angry Birds Stella My Name Is Luca!

Angry Birds Stella My Name Is Luca!

Kiedy ktokolwiek powie, że jest dzieckiem.

Umiejętności

Luca potrafi wydać z siebie bardzo wysoki pisk zdolny do zniszczenia szkła.

Super ruch

Fala dźwiękowych wstrząsów

Biografia

Luca debiutuje w odcinku A Fork in the Friendship, gdzie razem z przyjaciółmi po przebudzeniu Gale idzie nad wodospad. Kiedy fioletowa przyjaciółka wraca bierze śpiwór. Później przygląda się kłótni Stelli i przyszłej królowej Świń. Po tym wydarzeniu cała ekipa szukała zaginionego członka. Kiedy Gale i Świnie pokazały całej gromadce język czuł złość i smutek. W odcinku Bad Princess Luca i reszta gromadki pokonały Świnie, zaś w odcinku The Golden Egg bronił Drzewo.

Luca miał poświęcony sobie odcinek - The Runaway. W tym odcinku malec został podstępem ściągnięty do wanny i tam umyty, a później położony do łóżka przez resztę Gromadki. Kiedy nikt nie patrzył uciekł i zażył kąpieli błotnej z świniami. Kiedy dostał się do zamczyska od razu przytulił się do Gale, a ta uczyniła go księciem, oraz rozkazała zbudować dla niego tron. Później dostał się do świńskiej łaźni z której momentalnie uciekł do drzewa Tam usnął, a dzięki dwóm magicznym stworkom było mu tej nocy ciepło. Kiedy wrócił do gniazda od razu się wykąpał i kiedy Ptaszynki go znowu ułożyły do snu ponownie uciekł.

W odcinku Pig Power poza ekranem bawił się razem ze StelląPoppy i Willow. W odcinku Own The Sky pomagał Stelli wyjść z traumy, a w odcinku The Prankster Poppy zrobiła mu dowcip, a kiedy ten z resztą gromadki próbował się odegrać znowu stał się ofiarą żartu żółtego ptaka. Pod koniec odcinka śmieje się z Poppy, która wpadła we własną pułapkę. W odcinku The Portrait pozuje do obrazu Willow, a w odcinku Don't Steal My Birthday!, Luca wraz z resztą gromadki zorganizował Stelli przyjęcie urodzinowe. Kiedy Gale pojawiła się na imprezie Luca zaczął się dobrze bawić, a po niej dał różowemu ptakowi prezent - własną maskotkę. W odcinku To The Bitter End Luca uratował Stellę od utonięcia w lawie i patrzył na zasypane wejście do wulkanu, w którym została Gale.

Występy w Angry Birds Stella Toons

Zdjęcia

Zobacz też