FANDOM

Mighty Delivery (z ang. Mocarna dostawa) jest pierwszym odcinkiem serialu Angry Birds Blues .

Opis (przetłumaczony) Edytuj

Bluesi otrzymują skrzynię Mocarnego Orła zawierającą klub do samodzielnego zbudowania. To nie żadna frajda i zabawa kiedy Pisklęta stają na drodze.

Streszczenie Edytuj

Niezwykłe znalezisko Niebieskich Edytuj

Gdy pozostałe pisklęta bawiły się w berka , Niebiescy przeglądali katalog "Potężny Katalog/ Mighty Catalogue", w którym znajdował się klub typu zbuduj to sam. Niebiescy ogłosili zamiar kupna tego przedmiotu . Jeden z nich zmusił fioletowe pisklę , żeby oddało ołówek. Zamówienie popisali sami co chcieli zamówić i wysłali.

Prezent od Potężnego Orła Edytuj

Potężny Orzeł przysłał Niebieskim skrzynię z napisem "Mocarna Poczta" i ona spadła na podwórko przy klubie Czerwonego. Niebieskim święciły się oczy , gdy zobaczyli skrzynię i otworzyli wieko od przodu . I znaleźli plan budowy , a Pisklęta piłę łańcuchową, młot pneumatyczny i miotacz ognia w puszce.

Pierwsza budowa i piłaNie łańcuchowa Edytuj

Gdy Niebiescy zabrali się do budowy i zakończyli budować klub, Pisklęta włączyły piłę łańcuchową i zniszczyły owoc pracy Niebieskich . Błękitniki opłakiwały stratę klubu .

Druga budowa i młot pneumatyczny Edytuj

Gdy błękitni rówieśnicy naprawiali i zakończyli naprawę, kolejny raz Pisklęta włączyły młot pneumatyczny i rozdrobniły klub Niebieskich i oni zaczęli naprawiać.

Trzecia budowa i puszka do rozpalania Edytuj

Gdy zakończono naprawę i przeprowadzono rówieśników , Pisklęta zniszczyły klub puszką do rozpalania ognia dla pianek i spopieliły nim klub.

Postęp Niebieskich Edytuj

Niebiescy po stracie śmieci zmienili w klub i uwięzili pisklęta w klatce i zasnęli

Morał Edytuj

  • Kto sieje wiatr, ten zbiera burzę. Kto wywołuje niezgodę, może być ofiarą swego zachowania
  • Nie czyń drugim , co tobie niemiłe. Nie wolno robić , temu, co w jej znaczeniu złe

Występują Edytuj

  • The Blues
  • Pisklęta

Galeria Edytuj

Mighty Delivery TC