Angry Birds Wiki
Advertisement
Minecraft

Minecraft Angry Birds jest pakietem mash-up do gry Minecraft. Został drażniony 29 kwietnia 2022 r. w raporcie tymczasowym Rovio Entertainment za I kwartał. Został on później wypuszczony 13 maja 2022 w Ameryce Północnej.[1] DLC zostało później zapowiedziane w Rovio Gaming Discord Server na 17 maja o 13:15. EST.[2]

Opis[]

Świnie wracają do swoich starych sztuczek i od Ciebie zależy, czy je powstrzymasz! Graj jako Red, Chuck, Bomba i inni członkowie Gromadka, Twoim zadaniem jest uratować przyjaciół, uratować Jajka i powstrzymaj nieznośne świnie wielkie plany. Z każdym uratowanym ptakiem odblokujesz nową grywalną postać z unikalnymi umiejętnościami, które pomogą ci przebić więcej świń i obalić więcej wież!

Znaki[]

Wykres[]

Gra rozpoczyna się, gdy gracz (Red) wchodzi do głównego miasta Bird Island. Kiedy wszystkie ptaki śpią, Świnie przemykają w nocy, a kiedy są na pozycji, atakują wioskę i kradną wszystkie Jajka. Red biegnie do balonu na ogrzane powietrze Leonard jest w środku i zaczyna się wściekać.

Odbiór[]

Na dzień 17 maja 2022 r. gra ma 4,7 na 5 gwiazdek na Minecraft Marketplace z 3 ocenami. Fani na Twitterze i YouTube nazywają DLC „miłą niespodzianką” i porównują obie gry jako część dzieciństwa widza.[3]

Ciekawostki[]

  • W „Trybie klasycznym” z dodatku, utwory z Angry Birds 2 są ponownie wykorzystywane, w tym główny temat, „Piggie Dilly Circus”, „New Pork City” i nie tylko.

Przypisy[]

Advertisement