Angry Birds Wiki
Advertisement

Monica the Crossing Guard to drobna postać z filmu The Angry Birds Movie. Jest żoną Taty Jogi. Wyraziła ją Danielle Brooks.

Crossing Guard Bird

Wygląd[]

Monica to duży, bladożółty ptak, który nosi pomarańczową kamizelkę bezpieczeństwa. Podobnie jak Eva i Willow, jej brązowy grzebień przypomina ludzkie włosy.

Osobowość[]

Jest strażnikiem na przejściach, stacjonującym na części głównej ulicy Ptasiej Wioski, która kontroluje ruch pieszy przez i po drugiej stronie ulicy, używając flagi, aby zatrzymać osoby podróżujące po ulicy i umożliwić pieszym przejście przez nią.

Monica nonszalancko iz radością wykonuje swój obowiązek kontrolowania ruchu na wyznaczonym odcinku długiej głównej ulicy wioski i jest gotowa dać każdemu przechodniom uczciwą okazję do przejścia z jednej strony ulicy na drugą. Kiedy opuszcza flagę, by uniemożliwić nikomu pójście dalej ulicą, nalega, by zatrzymani musieli jak najdłużej czekać, aż wszystko będzie czyste, nawet jeśli są piesi, tacy jak Shirley, którzy muszą poświęcić swój czas na przejście. Nie zastanawia się nad tym, w jaki sposób ten surowy wymóg oczekiwania nie przyniesie korzyści już i tak rozgniewanemu Czerwonemu, który był w drodze do Centrum Akceptacji Nieskończoności na końcu ulicy po tym, jak został tam skazany za spór cywilny.

Jest żoną Ptaka Sportowca i kocha go, oboje mieli jajo, z którego później wykluło się pisklę.

Drobnostki[]

Jest podobny ptak do niej w The Angry Birds Movie 2, ale ma na imię Roxanne.

Advertisement