Nautica jest jednym z bohaterów gry Angry Birds Transformers. Jest wzorowana na Matylda.

Historia[]

Podczas wojny świń i ptaków o jaja upadło AutoSpark (obecnie EggSpark), który zamienił się w ptaki w Autobirds, a świnie w Deceptihogs. Przemienieni wrogowie połączyli siły, aby odzyskać siły dzięki przekształconym jajkom, EggBots. Po krótkim zwycięskim starciu EggBots uciekł.

W następnym kroku została złapana przez EggBots. Jeden zamroził ją w jaskini. Wkrótce potem została członkiem zjednoczonych Autobirds i Deceptihogs.

Umiejętność[]

Transformacja[]

Nautica może zmienić się w fioletowy odrzutowiec.

Strzelanie[]

Nautica ma zdolność strzelania do wrogów i może wykorzystać swoje umiejętności ataku, aby oderwać metal od przedmiotów i atakować silnych wrogów.

Galeria[]

Zobacz też[]

Matylda w ABT C3po front Qui-Gon-Jinn ABTransformersNautica
Matylda C-3PYOLK Quail-Gon Jinn Nautica
ve Postacie z Plik:Island.jpg
Autobirdy ABTransformersOptimusPrimeUltimate Optimus PrimeABTransformersUltraMagnusABTransformersBumblebeeABTransformersHighOctaneBumblebeeABTransformersGrimlockABTransformersGoldbiteGrimlockABTransformersHeatwaveABTransformersSentinelPrimeABTransformersJazzABTransformersArceeABTransformersAirachnidDriftABTransformersBluestreakABTransformersProwlAlpha TrionABTransformersNautica
Deceptihogi ABTransformersDarkMegatronABTransformersBludgeonABTransformersEnergonStarscreamABTransformersThundercrackerABTransformersSoundwaveABTransformersGalvatronABTransformersLockdownABTransformersSoundblasterABTransformersBrawlSkywarpZeta ABT Icon