Optimus Prime - Jeden z bohaterów występujących w grze i komiksach Angry Birds Transformers. Jest przywódcą Autobirdów wzorowanym na Redzie.

Historia[edytuj | edytuj kod]

Podczas walki Świń i Ptaków o Jajka spadła Wszechiskra, która zmieniła ptaki w Autobirdy, a świnie w Deceptihogi. Przemienieni wrogowie złączyli siły, by walczyć z przemienionymi jajkami, Eggbotami. Po krótkim zwycięskim starciu Eggboty uciekły.

Kiedy Eggboty złapały wszystkich innych przemienionych przez Wszechiskre, Optimus Prime zaczął uwalnianie więźniów.

Później Optimus walczył z Dwoma Zwykłymi Świniami przemienionymi przez Wszechiskre i wraz z Megatronem pokonał jeden z tworów Eggbotów. Po pokonaniu przeciwników pojechał z Megatronem po Wszechiskrę. Kiedy Deceptihog dotknął reliktu szybko pokonał Autobirda i uciekł. Wściekły Optimus wraz z Jazzem i Heatwavem wdarli się do bazy Deceptihogów by odzyskać Wszechiskre. Mocno się zdziwili, gdy zobaczyli, że przemienione świnie zorganizowały przy jej pomocy dyskoteke. Później, pod koniec dnia przybił piątkę z Airachnid, Arcee i Megatronem.

Umiejętności[edytuj | edytuj kod]

Transformacja[edytuj | edytuj kod]

Optimus Prime potrafi zmienić się w dużą ciężarówkę. W tej formie może przewozić różne ciężkie przedmioty i rozwinąć się do niesamowitej prędkości.

Strzelanie[edytuj | edytuj kod]

Optimus Prime potrafi strzelać na dwa znane sposoby. Pierwszy jest taki, że z rąk wyrastają mu dwa małe działka przypominające żarówki i z nich strzela. Drugą metodą, jest zamienienie ręki w napakowaną działkami. Strzały potrafią zniszczyć działka Eggbotów, ale nie potrafią wystarczająco zranić większe sługi Eggbotów.

Galeria[edytuj | edytuj kod]

Zobacz też[edytuj | edytuj kod]

RED ANGRY FRONT copy.png Red bird space.png Anakin Skywalker Sith Apprentice.PNG Luke Jedi II.png Ezra na szablon.png ABTransformersOptimusPrime.png Ultimate Optimus Prime.png ABTransformersUltraMagnus.png
Red Super Red Redkin Skywalker Red Skywalker Ezra Bridger Optimus Prime Ultimate Optimus Prime Ultra Magnus