FANDOM

Photochucked (tłum. Sfotografowany Chuck lub Chuck na zdjęciu Parcie na szkło) jest dwudziestym czwartym odcinkiem trzeciego sezonu Angry Birds Toons i sto drugim ogółem. Został wyemitowany 29 kwietnia 2016 r. w aplikacji "Toons.tv App" i dwa dni później na stronie internetowej.

Opis z Toons.tv i YouTube (przetłumaczony)

Każdy zna ptaka Bombę, ale jeśli chodzi o zdjęcia, to inny członek paczki wkrada się w centrum uwagi. Podpowiedź: jest naprawdę szybki, zadufany w sobie i żółty - rym do słowa "pluck".

Historia

​Jak mityczny Narcyz

Na​ początku odcinka widzimy Chucka, który z dumą podziwiał swoje odbicie w jeziorze jak w lustrze. Uważał siebie za najpiękniejszego i najwspanialszego ptaka na całej Świńskiej Wyspie. Pragnął, żeby inni też tak o nim myśleli.

Okazja do zdjęcia

Nagle Chuck usłyszał dźwięk aparatu fotograficznego. Zobaczył w oddali Matyldę, jak fotografowała krzewy. Nasz żółty bohater wpadł na pomysł, że zapamiętać swój wizerunek za pomocą zdjęć. Wybrał krzewy Matyldy i zrobił z ogrodu plener. Nie pomyślał, że będzie ukarany za postawienie siebie w jej zdjęciach.

Pierwsza fotograficzna wpadka

Chuck wskoczył do pleneru robiąc oburzenie kury. Ta kura miała pomysł z walki z Redem i postanowiła ukarać fotomana-modela .

Druga wpadka

Fotoman-model postanowił, że plenerem będę kwiat Czarwinki świńskowyspiarskiej, ale kura wielokrotnie kazała mu odejść z pleneru, ale skutkowało karą od kury.

Próżne przeprosiny i kolejna kara

Chuck chciąc, nie chciąc postanowił przeprosić kurę :

  • Sweet photo
  • Przeprosiny,

ale jej się nie podobało i wylała wodę na niego.

Morał z Pisma Świętego[1]

Nie będziesz fałszywie świadczył przeciw bliźniemu swemu.(z Księgi Wyjścia)

Występują

  • Chuck
  • Matylda

Ciekawostki

  • To ósmy odcinek w którego tytule pojawia się imię Chucka. Pozostałe, to:
  1. Chuck Time ,
  2. Full Metal Chuck ,
  3. Thunder Chuck ,
  4. Run Chuck Run ,
  5. Chucked Out ,
  6. Chuck Mania ,
  7. Slow the Chuck Down! .
  • To trzeci odcinkek, w którym Chuck i Matylda pojawiają się razem. Pierszym był Oh Gnome! i drugim Slow the Chuck Down! .
  • Tytuł odcinka opiera się na angielskim słowie "Photographed" (sfotografowany).
  • To piąty odcinek, w którym widzimy, że Chuck podziwia swoje odbicie. Pozostałe, to:
  1. Dopeys on a Rope ,
  2. Chuck Mania ,
  3. Mona Litha ,
  4. Bad Hair Day .
  • Z tą różnicą, że w tych odcinkach Chuck przegląda się lustrze, a tutaj w tafli jeziora.

Galeria