FANDOM

The Leonard's Beach (z ang Plaża Leonarda), The Mac Mouth II, King Pig's Beach ( Plaża Mac Mordy II, Króla Świń)-plaża w Bird Island ; miejsce postawienia stopy Mac Mordy II i jego powrotu na Pig Island.

Warunki biologiczne i geograficzne Edytuj

Plaża Leonarda jest plażą , która jest rezerwatem przyrody dziś , a wcześniej plażą komercyjną , na której Mac Morda II postawił stopę , wraz z Rossem pierwsi zobaczyli ptaki i ich środowisko życia . Występuje duża różnorodność gatunków zwierząt i roślin oraz glonów (protistów ), które tworzą miejsce tak romantyczne, że chciało się spotkać się z ukochaną osobą . Plażę uważa się za miejsce występowania skamieniałych dowodów na częste w tym rejonie burze. Prawdę mówiąc jest diaboliczne miejsce z uwagi na obrzędy satanistycznych grup i wampirów , które przyczynią się do znieważenia pamięci .

Miejsce o historycznym znaczeniu dla ptaków Edytuj

Kiedy świnie płynęły wypełnić rozkaz zmarłego króla, Mac Mordy I , hulaki i hazardzisty . Dotarła informacja o zjedzie politycznym i wszystkie ptaki postanowiły zobaczyć ,co tu się dzieje ? A Czerwonemu wstyd za pierwszy dom zbudowany przez niego za 4 lata. Leonard pojawił się nieoczekiwanie , wygłaszając mowę.