FANDOM

Poziom 1-18 w Poached Eggs przypomina niewielką "lawinę drewnianych bloków", w której ukryte są małe świnki. Do dyspozycji mamy 5 Chucków.

MateriałyEdytuj

Poziom zawiera:

PrzedmiotyEdytuj

  • 20 drewnianych bloków

PtakiEdytuj

  • 5 Chucków

ŚwinieEdytuj

  • 4 małe świnki

StrategiaEdytuj

Stopniowe niszczenieEdytuj

Pierwszym krokiem zdobycia trzech gwiazdek w tym trudnym poziomie będzie przebicie się Chuckiem przez 3 drewniane bloki, chroniące drugą małą świnką licząc od dołu. Ostatni blok zostanie mocno uszkodzony, ale niezniszczony. Tym sposobem zostanie zabita świnka mieszcząca się na samym dole - zabiją ją odłamki i odbity od ostatniego bloku Chuck. Następnie należy powtórzyć ten krok, uderzając w trzecią świnię od dołu (aktualnie już drugą, po pierwsza zginęła). Przy odrobinie szczęścia możemy zabić w ten sposób dwie świnie, ale jeśli się nam to nie uda, nadal mamy szanse na trzy gwiazdki. Jeśli nie uda nam się to, strzelić następnym Chuckiem taką samą trajektorią. Zawalenie się mini-wieżyczki nad trzecią świnką spowoduje śmierć jej i świnki drugiej. Zostanie nam jeszcze jedna świnia, szczytowa, którą wystarczy dobić, starając się zniszczyć jak najwięcej.

PunktacjaEdytuj

  • 3 gwiazdki - 48 000 pkt.

Ranking WynikówEdytuj

  1. Jashiel - 51020

CiekawostkiEdytuj

  • W Angry Birds Chrome na szczycie wzniesienia w tym poziomie można znaleźć Logo Chrome.