FANDOM

Poziom 1-20 w Poached Eggs jest oparty na dwóch wzniesieniach ziemi o prostokątnym kształcie. Pomiędzy nimi kryją się dwie świnki, chronione przez skomplikowaną drewnianą konstrukcję. Na szczycie konstrukcji znajduje się głaz, który ma nam pomóc w wykonaniu poziomu. Do dyspozycji mamy aż pięciu Chucków.

MateriałyEdytuj

Poziom zawiera:

PrzedmiotyEdytuj

  • 8 drewnianych bloków
  • 2 kamienne bloki
  • 1 głaz
  • 4 długie drewniane deski
  • 6 drewnianych małych kwadratów
  • 2 krótkie drewniane deski
  • 6 deseczek

PtakiEdytuj

  • Chuck x5

ŚwinieEdytuj

  • 2 małe świnie

StrategiaEdytuj

Wielostronny atakEdytuj

W celu wykonania poziomu na trzy gwiazdki należy za pomocą dwóch pierwszych Chucków przebić się przez drewno pod najbliższym kamiennym blokiem. Powinno to poskutkować śmiercią drugiej świnki (zabicie pierwszej poprzez poziome przebijanie się przez drewno jest technicznie niemożliwe) oraz lekkim uszkodzeniem konstrukcji zasłaniającej pierwszą z nich. Ostatnim ruchem jest przebicie się przez drewno zasłaniające pierwszą ze świnek lotem artyleryjnym, od góry. Jeżeli odpowiednio wyliczymy czas przyspieszenia, Chuck powinien przebić się przez uszkodzone drewno niczym przez masło. Jedyną przeszkodą są dwa bloki kamienne - należy uważać, aby nie uderzyć w nie podczas pikowania. Głaz generalnie powinien sturlać się z konstrukcji już po drugim ataku.

PunktacjaEdytuj

  • 3 gwiazdki - 50 000 pkt.

Ranking WynikówEdytuj

  1. Jashiel - 52410