Angry Birds Wiki
Advertisement

Predicament in Paint - Ósmy odcinek z serii Piggy Tales

Zapowiedz (Przetłumaczony)[]

Czego nie robić podczas malowania podłogi.

Fabuła[]

Zwykła Świnia w kapeluszu, trzymająca pędzel i wiadro obok siebie, chce pomalować podłogę na zielono. Więc maluje i maluje, a kiedy już prawie skończyła, zdaje sobie sprawę, że cała podłoga przed nim jest pomalowana, to znaczy, że musi odejść z niepomalowanej strefy, aby dokończyć malowanie pokoju, ale także nie może chodzić po malowanej strefie. Więc świnia myśli przez chwilę i ma pomysł! Przechadza się po pomalowanej strefie i maluje linię białym kolorem, aby mógła stanąć w linii i pomalować niepomalowaną strefę. Po przejściu na drugą stronę świnka zdała sobie sprawę, że teraz zielona podłoga ma białą linię, więc teraz musi ponownie pomalować tę linię na zielono. Więc pomalował linię na zielono, ale kiedy się odwrócił, zielona podłoga miała teraz białe ślady. Wtedy świnia zastanawia się, jak pomalować podłogę na zielono. Więc popycha wiadro i maluje ślady na zielono, ale skutkuje to znowu białą linią na zielonej podłodze. Więc próbuje, próbuje i próbuje, sprawia, że ​​maluje wszędzie na ścianie i podłodze. Ale on nie może pomalować podłogi na zielono. Następnie, gdy przychodzi druga świnia, malująca świnia musi powiedzieć drugiej świnie, że nie może pomalować podłogi. Ale druga świnia była zaskoczona wszystkimi obrazami na ścianie i podłodze. Podczas gdy druga świnia nie może uwierzyć, że ta świnia może malować wszystkie te piękne obrazy, świnia malująca pokazuje swój talent, ponieważ miała wielkie szczęście.

Advertisement