Angry Birds Wiki
Advertisement

Ptak Slash (en. Slash Bird) to postać niegrywalna w Angry Birds Space, parodii brytyjsko-amerykańskiego muzyka Saul "Slash" Hudson.

W marcu 2013 roku do głównej ścieżki dźwiękowej powstał rockowy motyw przy wsparciu słynnego rockowego gitarzysty Slasha. Przed graczem został wyświetlony stół sugerujący włączenie motywu. Na tej płycie narysowany jest ptak Slash. Po jego kliknięciu zasugerowano posłuchanie innej muzyki artysty w Internecie.

Następnie Rovio zerwał kontrakt z muzykiem, a po przedostatniej kosmicznej aktualizacji muzyczny motyw rockowy zniknął, pozostając w tytułowej roli jedynie w odcinku Pig Dipper.

Wygląd[]

Ptak Slash przypomina Reda, ale nosi na głowie czarny cylinder. Ma też gęste czarne włosy i czarną gitarę.

W prawdziwym życiu[]

Saul Hudson (ur. 23 lipca 1965), lepiej znany pod pseudonimem Slash, to brytyjsko-amerykański muzyk i autor tekstów. Najbardziej znany jest jako były gitarzysta prowadzący amerykańskiego zespołu hardrockowego Guns N' Roses (1985-1996), z którym odniósł światowy sukces na przełomie lat 80. i 90. W późniejszych latach z Guns N' Roses stworzył poboczny projekt Slash's Snakepit. Później został współzałożycielem zespołu Velvet Revolver (od 2002 r.), w którym udział przywrócił mu rangę pierwszorzędnych wykonawców połowy lat siedemdziesiątych. Od tego czasu Slash wydał trzy solowe albumy: Slash (2010), z gościnnymi gwiazdami, Apocalyptic Love (2012) oraz World on Fire (2014), które nagrał z wokalistą/gitarzystą Milesem Kennedym z Alter Bridge wraz z sekcją rytmiczną składający się z Brent Fitz i Todda Kearnsa ze sławy The Conspiraators.

ve Postacie z ABS Logo
Ptaki Red bird spaceThe Lightning BirdsLAZERBomb birdTerence 2Orange bird spaceIce birdSpaceeagleMighty BuzzardSpace Wingman 2Ptak SkunksSlash
Świnie Alien PigFat-PigKrólik swinPorko
Advertisement