Angry Birds Wiki
Advertisement
Classic Remakes

'Rovio Classics: Angry Birds to remake oryginalnego Angry Birds, który został wydany 31 marca 2022 r. [2] [3] Gra została odtworzona na silniku Unity i jest płatną grą premium za 0,99 USD.[4]

Zmiany w stosunku do oryginalnej wersji[]

Ogólne[]

  • Remake został opracowany na Unity, a nie na Box2D, z którego korzystała oryginalna wersja „Angry Birds”.[5][2]
  • Remake jest płatny i nie zawiera reklam ani mikrotransakcji,[5][2][6][7] w przeciwieństwie do oryginalnej wersji, która zawsze była darmowa na Androida i stała się bezpłatna na iOS w 2016. Rovio stwierdził, że cena będzie tania.[5]
  • W remake'u znajdują się tylko odcinki, które były w grze do połowy 2012 r.[5], które obejmują:
  • The Mighty League został usunięty z gry ze względu na jego odbiór mieszany lub negatywny i został dodany w 2016 r.[5]
  • Power-Ups zostały usunięte, ponieważ remake jest wersją premium.[5]
  • Mighty Eagle nie jest już zakupem w aplikacji.[5][7][8]

Rozgrywka[]

  • Podobno jest łatwiejszy sposób na umieszczenie ptaków z powrotem w procy. Oznacza to, że zamiast próbować ponownie włożyć ptaka do procy, będzie to wyglądało jak w Angry Birds 2, prawdopodobnie po prostu strzelając do ptaka na odwrót.[2]
  • Gracz może teraz powiększać lub pomniejszać poziom bez przypadkowego odciągnięcia proca.[2]
  • Nie możesz już upuścić jajka na inne ptaki, ponieważ przeleci przez nie.

Estetyczny[]

  • Większa część tekstu gry została zlokalizowana, co pozwoli na prezentację gry w większej liczbie języków.[2]
  • Sprite'y dla ptaków i świń zostały przywrócone do oryginalnych sprite'ów sprzed 4.1.0 i w Angry Birds Seasons, znanym również jako pre-[[Angry Birds Chrome|Chrome] ] sprites.[5][6][7]
  • Logo jest przywrócone do logo z 2010 r., zamiast nowego logo widocznego w „Angry Birds 2” i później.[5]
  • Matilda błędnie używa swojego szkicowego projektu zamiast starego sfinalizowanego projektu.[6][7]
  • Prostokąty przycisku pauzy są bliżej siebie niż wcześniej.[6][7]
  • Bomba miała na głowie białą kropkę, dopóki nie została usunięta.[9]
RovioClassicsAngryBirds

Logo „Rovio Classics: Angry Birds”.

Historia[]

22 czerwca 2021 r. Rovio opublikował bloga na swojej stronie internetowej i tweet z informacją, że przerobią niektóre bardzo pożądane, usunięte z listy gry „Angry Birds”, takie jak „Angry Birds” i „ Angry Birds Seasons, w odpowiedzi na niesławny ruch „#BringBack2012” w społeczności „Angry Birds”, w której fani chcieli zobaczyć „powrót do formularz” dla serii i dla wycofanych starszych gier, które mają być ponownie umieszczone w sklepach z aplikacjami. Niewiele szczegółów na temat projektu zostało wyjaśnionych, a to, które gry zostaną przerobione, pozostanie niejasne aż do 23 listopada, kiedy Rovio opublikował swój pierwszy „Dziennik deweloperów”, wyjaśniając, że firma przerobi oryginalne „Angry Birds” w pierwszym kwartał 2022 r. i otworzył na Twitterze Q&A, umożliwiając fanom zadawanie pytań na temat projektu za pomocą hashtagu #BringBack2012.[2]

Miesiąc później, 22 grudnia, opublikowali kolejny Dev Diary, w którym odpowiadają na niektóre z pytań, które fani wysyłali na Twitterze. Niektóre z pytań, na które udzielono odpowiedzi, dotyczyły reedycji będącej osobną aplikacją, braku możliwości przenoszenia postępów, projektów postaci, tego, jaka zawartość będzie w grze i możliwych przyszłych towarów opartych na klasycznych projektach (tak jak to, co widzieliśmy w 2019 roku z Angry Pluszowe zabawki Birds Toy Factory).[5]

Trzeci pamiętnik dewelopera zostałby wydany 26 stycznia 2022 r., ujawniając dwa zrzuty ekranu z remake'u, porównując je z oryginalną wersją gry.[6] Czwarty dziennik deweloperów, wydany 2 marca 2022 r., opowiada historię o tym, jak Danger Above 8-3 została początkowo zaproponowana przez fana o imieniu Ethan i potwierdziła, że ​​Mighty Eagle pojawi się ponownie w remake'u.[7]

14 marca 2022 r. pracownicy Rovio rozpoczęli publiczne udostępnianie informacji o tej grze i za pośrednictwem serwera Rovio Gaming Discord. Jedna z ról na serwerze nosiła tytuł „Rovio Classics: Angry Birds”.

#BringBack2012 Pytania i odpowiedzi[]

#BringBack2012 to # założony przez kolekcjonera pluszów Angry Birds i YouTubera Maximus Overdrive w 2018 roku. # zyskał popularność w 2019 roku, kiedy Rovio usunął klasyczne gry Angry Birds z App Store i Google Play. Wtedy wielu fanów Angry Birds spamowałoby to do końca 2019 roku na początku 2020 roku, kiedy większość przestała, ale niektórzy kontynuowali. W 2021 roku, kiedy Rovio ogłosiło, że przywróci oryginalną grę, poprosili fanów o użycie #BringBack2012 do zadawania pytań. Oto pytania i odpowiedzi:

Po ogłoszeniu w zeszłym miesiącu, że przywracamy Angry Birds Classic, zasypaliście nasz tweet pytaniami!

Dlatego w tej aktualizacji dziennika deweloperów chcemy zająć się nimi najlepiej, jak potrafimy. Tutaj, aby dać ci więcej wglądu w projekt i aktualny status, są Sami Ronkainen i Steve Porter.

Zebraliśmy najczęściej powtarzające się pytania w ramach określonych tematów i będziemy przechodzić przez większe tematy, z pytaniami specyficznymi dla danego tematu, aby móc omówić jak najwięcej szczegółów na temat.

Co dokładnie rozumiesz przez „premium” i czy będę mógł przenieść swoje postępy z oryginalnej gry?[]

Steve Porter:

Kiedy mówimy, że gra Angry Birds będzie premium, mamy na myśli jednorazową cenę zakupu całej zawartości w momencie premiery, podobnie jak oryginalna gra. Nie znamy jeszcze ceny, ale będzie tanio. Aby wyjaśnić @KartProEz, tak – aby zagrać w tę zremasterowaną, przebudowaną wersję oryginalnej gry Angry Birds, musisz ją kupić – i pamiętaj: nie będzie to darmowa gra i nie będzie zawierała zakupów w aplikacji lub reklamy!

Wyobraź to sobie jako powtórkę oryginalnej gry z 2012 r., zaktualizowaną, aby działała i była utrzymywana na nowoczesnych urządzeniach – podobnie jak stare gry na konsole, które są ponownie wydawane na nowoczesnych platformach.

Sami Ronkainen:

Żeby było jasne, będzie to zupełnie nowa aplikacja. Jak ogłosiliśmy w naszej pierwszej aktualizacji, odtwarzamy Angry Birds Classic w Unity od podstaw, używając wersji 2012 jako odniesienia. Istniejący Angry Birds Classic jest nie do utrzymania, ponieważ jest zbudowany na starym i nieaktualizowalnym silniku gry, i musimy go zbudować od podstaw. Również w przypadku kont Rovio, które zostały już dawno wycofane, nie będzie można przenieść postępów z oryginalnej gry – która ponownie nie jest już dostępna w sklepach z aplikacjami ani nie jest obsługiwana. Mamy jednak nadzieję, że ta przebudowa lub, jeśli wolicie, zremasterowana wersja, ostatecznie da naszym fanom możliwość ponownego przeżycia legendarnego rzucania ptakami sprzed dekady!

Jakie inne gry, poza Angry Birds Classic, planujesz przywrócić?[]

Steve:

W tej chwili nie planujemy reprodukowania ani ponownego wydania żadnego z pozostałych tytułów. Chcemy użyć nowej wersji oryginalnej gry Angry Birds jako testu, aby nie tylko dowiedzieć się, jak odtworzyć te słynne nostalgiczne doświadczenia dla was wszystkich, ale także zrozumieć, czy naprawdę odbiją się one echem i wzbudzą zaangażowanie społeczności. Kiedy wiemy, jak dobrze to zostało odebrane, będziemy w lepszym miejscu do podejmowania decyzji dotyczących innych tytułów.

Jeśli chodzi o Gwiezdne Wojny i Rio, obejmują one licencje stron trzecich, które wymagałyby dużych inwestycji – więc jest bardzo mało prawdopodobne, aby kiedykolwiek doczekaliśmy się zremasterowanej wersji (przepraszam, że tak to zepsułem, ale to szczera prawda).

A co z platformami innymi niż mobilna? Czy przeniesiesz tę grę na konsole, Steam lub inną platformę?[]

'Sami:

Wielu z was o to pytało, w tym @hectorama501st, ale poza urządzeniami mobilnymi iOS i Android nie planujemy przenoszenia gier na inne platformy w najbliższej przyszłości. Chociaż regularnie słyszymy takie życzenia od naszych fanów, przeniesienie gier na takie platformy nie jest niestety prostym procesem z technicznego punktu widzenia.

Steve:

Mając to na uwadze, musi to mieć również sens biznesowy zarówno w przypadku IP, jak i strategii Rovio, która koncentruje się na urządzeniach mobilnych. Chociaż nie wykluczamy tego definitywnie dla żadnego tytułu, nowego lub starego, obecnie nie jest to objęte naszym projektem #BringBack2012.

Więc projekty postaci, których wersji ptaków używasz? A co z nowymi postaciami, takimi jak Silver?[]

Steve:

Macie obsesję na punkcie tego, jakiego pokolenia i jakiego stylu sztuki używamy! Kocham to. W tym ponownym wydaniu użyjemy naszych ptaków w stylu gier – a nie ptaków filmowych. Jeśli chodzi o specyficzny styl, będą one przypominać ptaki, które mieliśmy w klasycznej grze przed opuszczeniem sklepu, bardzo podobne do stylu używanego w Angry Birds Reloaded.

Co do nowych postaci – nie, oczywiście, że nie! Obawiam się, że w tej grze nie ma srebra. To jest wydanie oryginalnej gry z 2012 roku. Postacie i zawartość z 2012 roku są tym, co będzie w tej grze. W końcu poprosiłeś nas o #BringBack2012.

I tak @YanNobrega1, od tego czasu będziemy używać tego samego logo – jeśli o to ci chodziło. Czcionki? Cóż, zobaczymy, co jest praktyczne.

'Sami:

Staramy się, aby gra była jak najbardziej zbliżona do wersji 2012, więc będziesz zobacz kilka bardzo klasycznych wzorów ptaków. W rzeczywistości jednym z wyzwań, z jakim musieliśmy się zmierzyć podczas odtwarzania gry, było podjęcie decyzji, których wersji użyć. Było wiele różnych generacji – ale z pewnością dążymy do stylu retro podczas grania w tę grę.

Jaka zawartość jest w grze? Czy będzie zawierał wszystkie odcinki z 2012 roku? Czy będzie zawierał elementy Mighty League lub gry wieloosobowej? Czy będzie mapa drogowa aktualizacji treści, nowych fabuł itp.?[]

'Sami:

Zawartość będzie zawierała wszystkie 8 odcinków, które były dostępne w grze do połowy 2012 roku. Funkcja Mighty League nieco podzieliła społeczność, a ponieważ została wydana również w 2016 roku, nie pojawi się w tej grze. Jeśli chodzi o nową zawartość, historie lub postacie – znowu trzymamy się przywrócenia gry z 2012 roku. Nie wykluczamy wydania niektórych późniejszych odcinków, ale o tym decydujemy dopiero z czasem.

Będzie to również nowa aplikacja – zasadniczo zremasterowana retro wersja oryginalnej gry – więc oznacza to, że połączenie postępów z oryginalną aplikacją nie będzie możliwe, więc miejmy nadzieję, że wyjaśni to @Felipne98r.

Steve:

Gra będzie miała charakter premium, co oznacza brak przerw w reklamach. Nie będzie też ulepszeń, z wyjątkiem MOŻE Mighty Eagle, który został wprowadzony do oryginalnej wersji gry 1.5 pod koniec 2010 roku. Jeśli wejdzie do gry, nie będzie oczywiście potrzebował dodatkowego zakupu.

A co z oryginalnymi pluszowymi zabawkami, które pojawiły się wkrótce po oryginalnej grze? Czy będą produkty i produkty licencyjne? A co z TelePodami?[]

Steve:

Bardzo nam się podoba, że ​​nasi fani chcą zdobyć nostalgiczne gadżety! Daj nam trochę czasu, a jestem pewien, że wkrótce zobaczysz gadżety z klasycznymi postaciami i stylami! Jeśli chodzi o oryginalny plusz, który wielu z Was chce zobaczyć, na przykład @AngryBirdsAvent, zobaczę, co mogę zrobić.

Dziękujemy społeczności Angry Birds za wszystkie pytania, a przede wszystkim za pasję do Angry Birds. Jest dla nas jasne, że klasyczna gra Angry Birds wiele dla was znaczy i zrobimy wszystko, co w naszej mocy, aby oddać ją sprawiedliwie w tym ponownym wydaniu. Jeszcze raz dziękujemy za opinie i komentarze – zachęcamy do ich nadsyłania! Więcej informacji o projekcie podamy w przyszłym miesiącu, więc bądźcie czujni. [10]

ve Gry
Klucz
* - Wycofane, anulowane lub zamknięte
Główne tytuły Serie podstawowe: Angry Birds* (2009) • Angry Birds 2 (2015)

Seria boczna: Angry Birds Seasons* (2010) • Angry Birds Rio* (2011) • Angry Birds Friends (2012) • Angry Birds Space* (2012) • Angry Birds Star Wars* (2012) • Angry Birds Star Wars II* (2013) • Angry Birds Go!* (2013) • Angry Birds Epic* (2014) • Angry Birds Transformers (2014) • Angry Birds POP! (2015) • Angry Birds Fight!* (2015) • Angry Birds Action!* (2016) • Angry Birds Blast! (2016) • Angry Birds Ace Fighter* (2016) • Angry Birds Football* (2016) • Angry Birds Holiday* (2016) • Angry Birds Islands* (2017) • Angry Birds Evolution (2017) • Angry Birds Match (2017) • Angry Birds Dice* (2017) • Angry Birds Heroes* (Nie wydana gra) • Angry Birds Island* (2018) • Angry Birds Dream Blast (2019) • Angry Birds: Isle of Pigs (2019) • Angry Birds POP Blast* (2019) • Angry Birds Tennis* (2020) • Angry Birds Legends* (2020) • Angry Birds Reloaded (2021) • Angry Birds Journey (2022)

Podziały: Bad Piggies (2012) • Angry Birds Stella* (2014) • Angry Birds Explore (2019) • Angry Birds: Mayhem Simulator (2021)

Rovio Classics Rovio Classics: Angry Birds (2022)
Darmowe wersje Angry Birds Lite* (2010) • Angry Birds Lite Beta* (2010) • Angry Birds Free* (2011) • Angry Birds Seasons Free* (2011) • Angry Birds Rio Free* (2011) • Angry Birds Free with Magic (2011) • Angry Birds Space Free* (2012) • Angry Birds Star Wars Free* (2012) • Bad Piggies Free* (2012)
Wersje HD (iOS) Angry Birds HD* (2010) • Angry Birds Seasons HD* (2010) • Angry Birds HD Free* (2011) • Angry Birds Seasons HD Free* (2011) • Angry Birds Rio HD* (2011) • Angry Birds Rio HD Free* (2011) • Angry Birds Space HD* (2012) • Angry Birds Space HD Free* (2012) • Bad Piggies HD (2012) • Angry Birds Star Wars HD* (2012) • Angry Birds Star Wars HD Free* (2012) • Bad Piggies HD Free* (2012)
Wersje chińskie Angry Birds (Talkweb)* • Angry Birds Seasons (Chiny)* (2014) • Angry Birds Dawn of Piggy Island* (2015) • Angry Birds (Chiny) (2017) • Angry Birds Time Travel (2019) • Angry Birds (Tencent QQ)
Gry na konsole Angry Birds (PSP) (2011) • Angry Birds Trilogy (2012) • Angry Birds Star Wars (2013) • The Angry Birds Movie 2 VR: Under Pressure (2019)
Gry internetowe Angry Birds Chrome* (2011) • Angry Birds Google+* (2011) • Angry Birds Volcano* (2011) • Angry Birds Opera* (2011) • Angry Birds in The Hunt For The Golden Pistachio* (2011) • Angry Birds Winter Wonderland* (2011) • Angry Birds Social* (2011) • Angry Birds Vuela Tazos* (2011) • Angry Birds Facebook/Meta (2012) • Angry Birds Flash* (2012) • Angry Birds Fuji TV (2012) • Angry Birds Cheetos (2012) • Angry Birds Lotus F1 Team (2012) • Angry Birds Telepizza* (2012) • Angry Birds Coca-Cola* (2012) • Angry Birds Heikki* (2012) • Angry Birds in Ultrabook™ Adventure (2012)* • Angry Birds Philadelphia Eagles* (2012) • Angry Birds McDonald's* (2012) • Bad Piggies Build* (2012) • Angry Birds Star Wars Facebook* (2012) • Angry Birds Tazos* (2013) • Angry Birds Cheetos 2* (2013) • Angry Birds Breakfast (2013) • Angry Birds Skills* (2014) • Angry Birds Starburst (2016) • Angry Birds Hot Wheels Smashup* (2017, Nie wydana gra) • Angry Birds Radox (Venatus Angry Birds) (2017) • Egg Attack (2021) • Catch the Hatchlings (2022)
Gry Żarty Agri Birds (2015) • Angry Birds Stretch (2017) • Cryptobirdies (2018) • Angry Birds Maker (2022)
Gry Zręcznościowe Angry Birds Arcade (2016) • Angry Birds Stomper Redemption* (2020) • Angry Birds Whacker* (2020) • Angry Birds Coin Crash (2021) • Angry Birds Smash (2021)
Różne Angry Birds Mult* (2011) • Angry Birds Star Wars II Arcade* (2013) • Angry Birds Go! Countdown* (2013) • Angry Birds Go! Create* (2014) • Angry Birds VR* (2014) • Angry Birds for Kakao* (2015) • Angry Birds Space VR* (2016) • Angry Birds World Tour (2016) • Angry Birds Space Assault!* (Nieznany, Nie wydana gra) • Angry Birds Heroes* (2017, Nie wydana gra) • Angry Birds Bowling (2017) • Angry Birds Go! 2* (Nieznany, Nie wydana gra) • Angry Birds Champions (2018) • Angry Birds for Facebook Messenger (2018) • Angry Birds: Flip the Bird (2018) • Angry Birds Bounce (2018) • Angry Birds Go! Turbo Edition (2019) • Angry Birds Movie 2: Prank Attack VR (2019) • Angry Birds at Topgolf (2020)
Rovio Gry Amazing Alex (2012) • The Croods (2013) • Icebreaker: A Viking Voyage (2013) • Tiny Thief (2013) • Juice Cubes (2013) • RETRY (2014) • Plunder Pirates (2014) • Word Monsters (2014) • Jolly Jam (2015) • Sky Punks (2015) • Nibblers (2015) • Love Rocks Starring Shakira (2015) • Battle Bay (2017) • Sugar Blast (2019) • Small Town Murders (2020) • Darkfire Heroes (2021) • Moomin Blast (2021) • Mini Kingdoms (2022)
Nadchodzące gry Angry Birds at Electric Gamebox (2022) • Angry Birds Double Crossed (TBA) • Angry Birds Launch It! (TBA) • Bad Piggies 2 (TBA) • Angry Birds Next (TBA) • Angry Birds Crazy Golf (Nieznany)
Advertisement