FANDOM

Silver(pol: Srebrna) - Ptaszyna, która występuje w Angry Birds 2. Jej umiejętnością jest zataczanie w locie kółka, po czym lecenie prosto w dół.

Wygląd

Silver ma nadzwyczajny wygląd. Jest szarą jemiołuszką zwyczajną. Ten średniej wielkości ptak charakteryzuje się swą strzelistą fryzurą rozdzielającą się na końcu. Ma rodzaj "maski" w kolorze ciemnoszarym przypominającą boomerang. W kształcie wysmukłego trójkąta przecina się od brzuszka do czoła białe upierzenie. Ma sympatyczne, czarne oczy i mały, złoty dziób, który w środku ma pomarańczowy przedziałek.

Historia

Pewnego dnia, na Świńskiej Wyspie świnie zostały wysłane aby ukraść jajka. Nagle, jedna Mała Świnia znalazła jajko, całkiem same w lesie, postanowiła że zaniesie je królowi. Gdy Mała Świnia przybyła do zamku uradowany Król Świń kazał jak najszybciej je ugotować. Chwilę przed rozbiciem jajka, wykluł się z niego mały srebrny pisklak, którym była właśnie Silver, gdy ją zobaczyli asystenci kucharza odrazu sie w niej zauroczyli i ją przygarnęli. Gdy dowiedziała się o początkowych planach świń przyłączyła się do ptaków.

Ciekawostki

  • Silver angry birds 2

    Silver w trailarze II części filmu Angry birds

    Dobrym sposobem na wykorzystania tego ptaka jest rozwalenie konstrukcji pod ptakiem. Strategia ta może zniszczyć wiele świń naraz;
  • Niewiele o niej wiadomo, poza mocą i wyglądem
  • Ma podobną moc do Tony'ego i Poppy;
  • Nie występuje w Angry Birds Stella;
  • Nie ma jej w Angry Birds Film.
  • Występuje tylko w Angry Birds 2 i Transformers, co czyni ją postacią drugoplanową/epizodyczną.
  • Nie należy do podstawowej gromadki.
  • Silver z AB Film 2 znacznie różni sie od Silver z AB 2 np. Silver w AB Film 2 ma 2 warkocze, błękitne oczy i jak wspomina chuck jest bardzo mądra, a w AB 2 ma brązowe oczy jest kwadratowego kształtu i nie należy do inteligentnych ptaków
  • Silver z AB film 2 jest siostrą Chucka