Angry Birds Wiki
Advertisement

Silver-jest absolwentką Avian Academy, gdzie zdobyła tytuł inżyniera. Jest też młodszą siostrą Chucka, więc możesz sobie wyobrazić, że ma wesołą, towarzyską i energiczną osobowość. Podobnie jak jej brat, Silver jest obdarzona darem szybkości, ale w przeciwieństwie do jej brata to jej umysł może w mgnieniu oka rozwiązywać złożone równania i niepokojące sytuacje. Jest także potencjalną miłością Czerwonego.

Wygląd[]

Wygląd Silver prawie nie przypomina wyglądu oryginalnej Silver, ponieważ ma jaśniejsze upierzenie i gorące różowe brwi. Niezwykłe dla każdego Ptaka, jej herb jest zaprojektowany w taki sposób, że można go zawiązać w dwa długie warkocze. Jest również bardzo wysoka, ma cienkie, żółte, łuskowate nogi, których długość dorównuje tylko Stella. Ma mały dziób.

Historia[]

Angry Birds 2 Film[]

W Angry Birds 2 Film, Chuck i Bomb proszą Reda o szybką randkę, gdzie spotyka Silvera, ale ona uważa go za niezgodnego. Red opuszcza spotkanie i zastaje Leonarda, króla Piggy Island, przybywającego do jego domu, aby negocjować. Później Red, Chuck, Bomb i spółka. odwiedź Ptasią Akademię, aby znaleźć mózgi grupy i znaleźć Silver. Okazuje się, że jest to siostra bliźniaczka Chucka, która tworzy Super Strun, włókno o bardzo wysokiej wytrzymałości na rozciąganie. Red niechętnie zgadza się na zbudowanie sojuszu ze świniami i rekrutują Chucka, Bombę, Srebrnego i Potężnego Orła. Odbywają specjalne spotkanie w jaskini Mighty Eagle. Kiedy Red pokazuje zdjęcie Zety, Mighty Eagle zachowuje się nienormalnie. Spotkanie zostaje przerwane, gdy lodowa kula Zety uderza w Górę Orła i ją niszczy, ale uciekają w samą porę.

Później zespół udaje się na Eagle Island łodzią podwodną. Tam Mighty Eagle ujawnia, że ​​Zeta jest jego byłą narzeczoną, którą porzucił z powodu swojego tchórzostwa, wycofując się na Ptasią Wyspę. Czerwony nalega na samotną walkę, a Silver postanawia za nim podążać. Wchodzą do bazy z paszczy broni tylko po to, by zostać schwytanymi przez jej strażników. Pozostali członkowie zespołu przebierają się za Harveya, weź kluczową kartę od członka personelu w toalecie i wejdź do bazy. Strażnicy zostają wciągnięci w walkę breakdance przez niezwykły ruch przebrania, a zespół odkrywa, że ​​Red i Silver zostali złapani. Są zmuszeni do ucieczki, gdy ich przebranie się rozpada, ale strażnicy są zbyt zajęci tańcem, by to zauważyć.

Zeta mówi Redowi i Silverowi o swoim planie wystrzelenia kul lawy na Bird Island i Piggy Island, podczas gdy Red żałuje, że zakazał wyspiarzom nie ewakuować się. Po tym, jak wychodzi, aby rozpocząć odliczanie, Red przyznaje Silverowi, że postawił się przed kimkolwiek innym, ponieważ boi się, że nie będzie lubiany, jeśli nie jest już bohaterem. Silver uwalnia ich oboje za pomocą swoich warkoczy Super String, ponownie łącząc się z zespołem. Red przekazuje przywództwo Silverowi, który opracowuje plan zniszczenia broni.

Srebrny i Czerwony wbijają się w lodową kulę i toczą się w kierunku superbroni Zety, ale nie trafia ona w cel, a cała drużyna zostaje skonfrontowana z Zetą i jej strażnikami. W tym samym czasie, Mighty Eagle przybywa, aby przeprosić Zetę, ale ta kłóci się z nim, ujawniając jego imię jako Ethan i że urodziła dziewczynkę, której nie był świadomy imieniem Debbie. Podczas gdy Zeta jest rozkojarzona, Silver mówi Chuckowi, aby związał broń za pomocą wynalezionego przez nią Super Struny, który łapie i spowalnia kule lawy, gdy Zeta je wystrzeliwuje. Gdy lina się zrywa, pisklęta i prosięta podróżujące nad Wyspą Orła pomagają ją uchwycić. Kule lawy wślizgują się z powrotem do broni, niszcząc bazę.

Wszyscy uciekają z bazy, a Mighty Eagle chroni Debbie przed zmiażdżeniem przez metalową płytę. Zeta okazuje mu wdzięczność i wreszcie organizują ceremonię ślubną na Ptasiej Wyspie, z Redem jako głównym świadkiem. Wszyscy kibicują Redowi za uratowanie wysp, ale ten ujawnia Silvera, a drużyna zasługuje na prawdziwe uznanie zamiast niego, odsłaniając im pomnik w stylu Mount Rushmore. Ku swojemu zdziwieniu Red odkrywa, że ​​jest teraz jeszcze bardziej kochany dzięki swojej uczciwości i bezinteresowności. Ptaki mają wielką imprezę do świętowania, podczas gdy Czerwony i Srebrny rozpoczynają romantyczny związek, dopóki nie pojawia się Chuck i przerywa im dwójkę.

Angry Birds Explore[]

Projekt filmu Silver zadebiutował w grach w „Angry Birds Explore”, gdzie pojawia się w Pig Out! mini-gra, w której jest dostępna jako dodatkowa postać, której umiejętnością jest pojawienie się dużego zielonego dymu, który może wyrządzić dodatkowe obrażenia świniom.

Angry Birds Dream Blast[]

Projekt filmu Silvera sprawił, że po raz drugi pojawił się w grach w „Angry Birds Dream Blast” jako promocja „The Angry Birds Movie 2”. W związku z tym, chociaż nie jest postacią grywalną, jest prezentowana w wielu dziełach sztuki opartych na wydarzeniu takim jak Halloween lub Boże Narodzenie. Jednak Silver miała projekt, który był bardziej podobny do jej projektu Bubble Trouble, ale z brwiami filmu.

The Angry Birds Movie 2 VR: Under Pressure[]

Projekt filmu Silvera sprawił, że pojawił się on po raz trzeci w grach w „The Angry Birds Movie 2 VR: Under Pressure”. Jest jedną z sześciu (z darmowym Halloween DLC, siedmioma) grywalnymi postaciami w grze, wraz z Redem, Chuckiem, Bombą, Leonardem, Minion Pigs i Garrym (tylko darmowe Halloweenowe DLC). Jest to również jej jedyny występ w dotychczasowej grze na konsole.

Angry Birds on Ice[]

Silver jest główną postacią w „Angry Birds on Ice”, której projekt jest wzorowany na jej wyglądzie „The Angry Birds Movie 2”.

Angry Birds Journey[]

Silver pojawia się jako trzecia postać odblokowana w „Angry Birds Journey”, wcześniej znanej jako „Angry Birds Casual”, gdzie jej główna moc jest identyczna z jej klasycznym odpowiednikiem, z funkcją zapętlania. Warto zauważyć, że jej projekt jest mieszanką jej odpowiedników Toons i Movie.

Angry Birds POP Blast[]

Silver był ostatnią postacią ptaka, która została wprowadzona w „Angry Birds POP Blast”, w połączeniu z Leonard jako najrzadsze postacie do zdobycia w grze. W rozgrywce zdolność Silvera jest ponownie zapętlona. Również w tle niektórych poziomów można zobaczyć rzeźbę przedstawiającą twarz Silvera, będącą częścią pomnika sojuszu Ptak-Świnia, utworzonego ze szczątków Jaskinia Potężnego Orła.

Angry Birds Bubble Trouble[]

Silver jest główną postacią w „Angry Birds Bubble Trouble”. Używa projektu podobnego do swojego projektu Toons, ale z kończynami w tej serii.

Angry Birds Reloaded[]

W Angry Birds Reloaded, Silver powraca jako grywalna postać, ale wyłącznie w rozdziale gry na Eagle Island, wraz z nieantropomorficznym projektem, który przypomina ten z filmów. Podobnie jak „Angry Birds 2”, zatoczy pętlę i spadnie w dół. Zastępuje plamkę Bubbles z normalnej rozgrywki.

Angry Birds Match[]

Przez krótki czas Silver pojawiła się w Angry Birds Match, gdzie była wzywana po dopasowaniu czterech takich samych przedmiotów. Kiedy była używana, atakowała losowe miejsce na planszy. Chociaż została usunięta wkrótce po tym, jak została dodana do gry, ale Rovio stwierdził, że w końcu powróci.

Angry Birds: Mayhem Simulator[]

Silver stacjonowała w Avian Academy w „Angry Birds: Mayhem Simulator”, gdzie wyjaśnia, w jaki sposób gracz może ubiegać się o pracę na całej wyspie, aby otrzymywać godzinowe wypłaty. Jej pakiet postaci można kupić za 999 Robuxów.

Występy[]

Filmy[]

Angry Birds 2 (Film)

Gry[]

Advertisement