Angry Birds Wiki
Advertisement

Slappy-Go-Lucky (Klapsy) to osiemnasty odcinek Angry Birds Toons season 1.

Angry-Birds-Toons-Slappy-Go-Lucky

Historia[]

Zepsuta maszyna[]

W czasie kiedy profesor świnia testuje maszynkę do przenoszenia kwiatów wąsata świnia widzi okazje do zniszczenia ptaków dlatego kradnie plany maszyny do przenoszenia kwiatów naukowca świni. Nie wie jednak, że ten wynalazek ma pewną nieciekawą wadę.

Wielkie odkrycie[]

Na podstawie tych skradzionych planów tworzy machinę do pokonania ptaków w skali XXL i od razu chcę pokazać dzieło władcy.

Prezentacja[]

Przyjeżdża do zamku króla, który nudzi się przy nieśmiesznych żartach królewskiego błazna. Moustache pig przegonił stańczyka, król każe przetestować robota na trzech świniach przebranych za ptaki: Reda Chucka i Bomba.

Nie do końca[]

Wynalazek jednym uderzeniem powalił świnkę-reda,potem chwilę walczył z świnią-chuckiem ale i ona nie dała mu rady, król naprawdę był zachwycony. Robot już miał pokonać bombę-świnie lecz on nie wykonał rozkazu więc przeciwnie zaatakował króla świń. Wąsacz widząc co się dzieje katapultował się.

Atak na króla świń[]

Maszyna chwyciła króla za ogonek i zaczęła dawać mu klapsy! Król krzyczał a świnie przyglądały się temu, aż w końcu BUM maszyna wybuchła. A w tym czasie wąsacz włączył spadochron ale spadł do wulkanu.

Występują[]

Profesor Świnia

Wąsata Świnia

Zwykłe Świnie

Król Świń

Błazen Świnia

Ptaki-Świnie

Ciekawostki[]

[]

Advertisement