Angry Birds Wiki
Advertisement

Slumber Mill (z ang. Młynkowa Drzemka lub Sen Drwala) - 39 odcinek pierwszej serii "Angry Birds Toons".

Opis z Toons.tv (przetłumaczony)[]

Droga jest zbudowana na domu biednej, małej świnki. To ją denerwuje, bo nie może spać! Ryzykuje utratę swojej pracy - co ma zamiar zrobić?

Historia[]

Świnie pod dowództwem Wąsacza rąbią drzewo. Po pracy jedna ze świnek wraca do domu i idzie spać. Ale co to? Świnię obudził przeraźliwy łoskot. Wyszła przed dom i zobaczyła, że nad jej domem przebiega droga! Niedługo potem uroczyście otwarto drogę. Świnka nie była z tego zadowolona. Przez ciągle przejeżdżające pojazdy na nowej drodze, świnia się nie wyspała i nic nie zrąbała. Po powrocie do domu znowu wstrząsy przez drogę. Znów nie mogła zasnąć i postanowiła wziąć sprawy we własne ręce. Był już ranek, a świnia zatrzymała ruch na drodze, przez co powstał ogromny korek. Inne świnie na klaksonach swoich aut zaczęły wygrywać kołysankę, przez co świnka zasnęła. Inni spokojnie przejechali przez drogę. W pracy świnia nie miała sił do pracy i tam spała. Wąsacz pogonił ją do pracy. Zaczęła rąbać, a drzewo powaliło się na Wąsatą Świnkę. Wróciła do domu i wpadła na pomysł, jak spożytkować wstrząsy pod drogą. Wprowadziła do swojej chatki wózek z kłodą, przywiązała siekierę do ściany i pod wpływem wstrząsów topór zaczął rąbać drzewo. W pracy Wąsacz pochwalił ją za taką ilość zrąbanego drewna, a świnka mogła sobie w spokoju pospać.

Wystąpili:[]

Advertisement