FANDOM

Soundwave - Jedna z postaci występujących w grze i komiksach Angry Birds Transformers. Jest wzorowany na Mistrzu Chrumkuchnii.

Historia

Podczas walki Świń i Ptaków o Jajka spadła Wszechiskra, która zmieniła ptaki w Autobirdy, a świnie w Deceptihogi. Przemienieni wrogowie złączyli siły, by walczyć z przemienionymi jajkami, Eggbotami. Po krótkim zwycięskim starciu Eggboty uciekły.

W pewnym momencie Soundwave został złapany przez Eggboty. Niedługo potem został uwolniony przez zjednoczone Autobirdy i Deceptihogi. Po tym wydarzeniu użył Starscreama jako królika doświadczalnego, dzięki czemu ten stał się Energon Starscreamem. Potem sam próbował się przemienić, ale Grimlock mu zjadł Energon za pierwszym razem, a za drugim walczył o niego z Soundblasterem. Naszczęście Soundwave w końcu zdobył Energon i stał się Energon Soundwavem.

Umiejętności

  • Soundwave w formie pojazdu
  • Soundwave w formie pojazdu w jednej z animacji
  • Soundwave strzela w jednej z animacji

Transformacja

Soundwave zmienia się prawdopodobnie w przerobioną cieżarówkę Dongfeng Mini Bus. 

Strzelanie

Potrafi strzelać fioletowym dźwiękiem który sprawia wrażenie powiększającego się. Nie nadaje się natomiast do niszczenia konstrukcji Eggbotów.Najlepiej niszczy szkło.

Ciekawostki

  • Soundwave używa swojej piersiowej deski do robienia i przechowywania kanapek.

Galeria