Angry Birds Wiki
Advertisement

Summer Pignic - szósty rozdział w grze Angry Birds Seasons wydany 21 czerwca z okazji zakończenia roku szkolnego. Został ogłoszony na oficjalnym profilu Rovio na Facebook'u. Rozdział jest podobny do Season's Greedings ze względu na pozomy, ponieważ tutaj wszystkie poziomy tak samo jak tam są dostępne od razu i nie trzeba ich odblokowywać tak więc epizod można przejść w dowolnej kolejności. Summer Pignic zawiera mało Złotych Jajek w porównaniu do poprzedniego epizodu: Easter Eggs, ponieważ tylko dwa, plus dodatkowy poziom: "Wielki koszyk piknikowy". Rozdział ma swój trailer pod tytułem: Angry Birds In Summer Pignic", gdzie głównym bohaterem jest Hal.

Historia[]

Było bardzo gorąco. Słońce świeciło niemiłosiernie i Ptakom wydawało się, że jest bezpiecznie. Wydawało się, że jest za gorący dzień dla Świń na polowanie na Jajka. Jednak to był błąd. Kiedy Chuck na chwilę spuścił wzrok z Jajek i Gniazda, cóż wiadomo co się stało. Świnie znów porwały Jajka!

Poziomy[]

Summer Pignic zawiera 30 bezpłatnych, nie trudnych i od razu odblokowanych poziomów tak samo jak w Season's Greedings. Oprócz tego można tu zdobyć dwa Złote Jajka i poziom bonusowy, a mianowicie "Wielki Koszyk Piknikowy" dostępny po zdobyciu wszystkich 90 gwiazdek w tym rozdziale.

Ciekawostki[]

  • To szósty rozdział w Angry Birds Seasons.
  • To pierwszy rozdział wydany z okazji rozpoczęcia wakacji, drugim jest Piglantis.
  • To pierwszy rozdział w Seasons ogłoszony na Facebook'u.
  • Ma swój trailer pt. "Angry Birds In Summer Pignic".
  • "Summer Pignic" to gra na frazy z "Summer Picnic".
  • Chmury w tle przybierają tu wiele różnych kształtów np. Red'a.
  • Z jakiegoś powodu poziom 17 w Summer Pignic wydaje się, że jest na Księżycu z powodu niskiego poziomu grawitacjii, przez co Bomb i Matylda lecą dalej niż normalnie.
  • Na poziomie 20 jedna świnia jest wzorowana na świni dziewczynie z Hogs And Kisses, a druga na świni w kapeluszu z Go Green, Get Lucky..
  • Na poziomie 30 Król Świń nosi kapelusz jak w "Angry Birds In Summer Pignic".
  • W Angry Birds Chrome jest 28 poziomów, ale trzeba je przechodzić: nie są odblokowane automatycznie.
Advertisement