Ultimate Optimus Prime - Robot występujący w grze Angry Birds Transformers, wzorowany na Redzie. Jest on najsilniejszą wersją Optimusa Prime'a.

Historia[edytuj | edytuj kod]

Podczas walki Świń i Ptaków o Jajka spadła Wszechiskra, która zmieniła ptaki w Autobirdy, a świnie w Deceptihogi. Przemienieni wrogowie złączyli siły, by walczyć z przemienionymi jajkami, Eggbotami. Po krótkim zwycięskim starciu Eggboty uciekły.

W pewnym momencie Ultimate Optimus Prime został złapany przez Eggoboty, które go zamroziły. Niedługo potem został uwolniony  przez zjednoczone Autobirdy i Deceptihogi.

Umiejętność[edytuj | edytuj kod]

Transformacja[edytuj | edytuj kod]

Ultimate Optimus Prime potrafi zmienić się w dużą ciężarówkę. W tej formie może przewozić różne ciężkie przedmioty i rozwinąć się do niesamowitej prędkości.

Strzelanie[edytuj | edytuj kod]

Utlimate Optimus Prime, podobnie jak zwykły Optimus potrafi strzelać z ręki na dwa różne sposoby. Pierwszy jest taki, że z rąk wyrastają mu dwa małe działka przypominające żarówki i z nich strzela. Drugą metodą, jest zamienienie ręki w napakowaną działkami. Strzały potrafią zniszczyć działka Eggbotów, ale nie potrafią wystarczająco zranić większe sługi Eggbotów.

Galeria[edytuj | edytuj kod]

Zobacz też[edytuj | edytuj kod]

RED ANGRY FRONT copy.png Red bird space.png Anakin Skywalker Sith Apprentice.PNG Luke Jedi II.png Ezra na szablon.png ABTransformersOptimusPrime.png Ultimate Optimus Prime.png ABTransformersUltraMagnus.png
Red Super Red Redkin Skywalker Red Skywalker Ezra Bridger Optimus Prime Ultimate Optimus Prime Ultra Magnus