Angry Birds Wiki
Advertisement
Główny Artykuł

Zeta - Orlica występująca w AB Movie 2 jako główna antagonistka. Występuje też w AB 2 jako boss eventu. Jest też szefową Orlej Wyspy. Obecnie żona Mocarnego Orła.

Charakter[]

Zeta za czasów liceum była najlepszą uczennicą w swojej szkole. Jest ona bardzo okrutną orlicą i zrobi wszystko, by móc zawładnąć świńskimi i ptasimi wyspami. Zawsze ma wielkie wymagania do swoich poddanych. Bywa wobec nich bezwzględna, co pokazała, torturując swojego inżyniera. Zeta jednak nie była zupełnie bez serca, gdyż chciała, by mieszkańcy się ewakuowali. Potrafi okazać miłość swojemu psu, Maleństwu oraz córce Debbie. Nienawidzi swojej wyspy i chciała ją opuścić przy pierwszej nadarzającej się okazji.

Biografia[]

Czasy licealne[]

Zeta za czasów licealnych poznała Ethana, miłość jej życia. Spędzali ze sobą dużo czasu, gdy nagle Zeta się mu oświadczyła. Ethan nie był gotowy na ten związek, więc uciekł w dniu ślubu, zostawiając Zetę na lodzie i bez partnera.

Dorosłość[]

Zeta chciała zemścić się na Mocarnym Orle za to, że ją porzucił i poszedł na Ptasią Wyspę. Jak dorosła zaczęła dowodzić orłami, urodziła córkę Debbie i zmusiła Glenna żeby wystrzelił kule lodowe, która miała zniszczyć obie wyspy.

Ciekawostki:[]

  • W liceum nosiła aparat na zęby
ve Ptaki
The Flock 20130404-redABToonsTeletoon5Chuck BirdBomb20130404-terenceBubbles w ABTAB Toons halMatylda w ABTStella w ABTSilver AB2 GameBlueToonsTerenceMelodyNormal Ruby Classic
Potężne stworzenia Mighty eagle in toonsMighty dragon - prawdziwyPhiladelphia Eagle
Angry Birds Stella GALE FRONT copyPOPPY FRONT copyWILLOW FRONT copyLUCA FRONT copyDahila 3
Inne Ice bird front copySanta BombABF WingmanŁowca 01DeweloperzyHockey BirdEggs in ToonsABTransformersEggbotsEaster BirdCoco BirdJAyrton-senna
Advertisement