Angry Birds Wiki
Advertisement

Tema principală din Angry Birds este probabil cea mai recunoscută melodie din serie. Original creată ca tema pentru titlul jocului original, cântecul a devenit reprezentativ pentru întreaga serie, cu secțiuni din aceasta apărând în coloanele sonore ale diferitelor jocuri și media. Cântecul a fost compus de Ari Pulkkinen, care a mai compus și supravegheat alte variații ale cântecului, în special cele din Angry Birds Seasons.

Compoziție[]

Conform lui Ari Pulkkinen, compozitorul temei, aceasta a fost prima versiune a cântecului pe care a scris-o după ce a primit documentele de design ale jocului. El a compus inițial prima versiune, intenționând să fie memorabilă, oarecum stupidă și evidențiată, subliniind sentimentele păsărilor, îmbarcând nebunia „nu atât de subtilă” și jucăușă pe care el o avea în minte.[1][2]

În timp ce unii pot asocia cântecul cu acele caracteristici, prima sa prezentare a fost considerată „enervantă” de Rovio Entertainment Corporation,[1] așa că el a făcut o temă mai funky, dar aceasta nu a fost niciodată folosită în afara unui nivel cu ou de aur. Acesta poate fi găsit și în codul unei versiuni mai vechi a website-ului oficial.

Conținut[]

Conform lui Ari Pulkkinen, cântecul este compus în trei părți:

  • Partea întâi este când păsările sunt fericite și fac lucruri obișnuite, cum ar fi să cânte, să fie drăguțe și doar să le pese de ouă.
  • Partea a doua este când păsările realizează că ouăle lor au fost furate, acestea devin furioase, confuze și nebune.
  • Partea a treia este când păsările furioase au observat că porcii sunt cei care le fură ouăle, iar apoi acestea încep să urmărească, să bombardeze și să aibă un război împotriva porcilor, implicând un război prostesc, ieșit din control, excesiv și emoțional.[1]

Apariții în jocuri[]

Angry Birds[]

Angry Birds Seasons[]

Angry Birds Rio[]

Angry Birds Space[]

Apariții în media[]

Angry Birds Toons[]

Piggy Tales[]

Referințe[]

Advertisement