Сердиті пташки вікі
Advertisement
Сердиті пташки вікі
Angry Birds 2
AB2 icon.jpg
Ігри
Світовий реліз 30 липня 2015 року
Жанр Аркада
Кількість епізодів 55
Платформи iOS, Android, PC (Windows 8 і Windows 10)

Angry Birds 2 (укр. Сердиті пташки 2) — чотирнадцята гра з серії ігор Angry Birds, вийшла 30 липня 2015 року.

Історія

Перші передумови до створення гри з'явилися ще в 2012 році.  Раніше можна було приписати до адресою офіційного сайту Rovio angrybirds2, і відкривалася сторінка з свинею-будівельником, поруч з якою стояла табличка з написом Under Construction.  На особливу увагу на це не звертали, а після оновлення дизайну сайту цю сторінку і зовсім прибрали.Перший працездатний варіант був створений кодером Хампус Банклером на Unity, працівником Rovio Sweden.  Перші плани були дуже амбітними, а вся гра, за планом, повинна була бути в стилі юрського періоду з переміщеннями в часі і стала б заміною Angry Birds Seasons, над якою компанія займалася раніше.Демонстраційна версія, робота над якою велася два тижні, отримала добро від Rovio на подальшу розробку.  Тоді й почалася розробка концепт-артов, анімованих сцен і персонажів.  Однак все ресурси довелося перекласти на оригінальну гру.Через деякий час у фінській штаб-квартирі Rovio було піднято питання про нову гру, тоді згадали про якість продукту від Rovio Sweden.  Спочатку збиралися доповнити старий задум, але через назву гри - Angry Birds 2 (воно було придумано не відразу) - шведам довелося відмовитися від початкових планів і зайнятися розробкою саме продовження.Створення нової гри спричинило за собою неприємності.  Компанія планувала зробити гру більш якісної в плані графіки, але виявилося, що деталізовані текстури займають дуже багато пам'яті використовуваних пристроїв.Щоб поліпшити працездатність гри, були створені деякі ефекти, які створювати і не планувалося.  Так, наприклад, було скорочено час завантаження внаслідок того, що рівень довантажувати під час ігрового процесу.Інформація про вихід гри з'явилася 6 березня 2015 року, коли розробники опублікували новину про гру на своєму сайті.  У той же день бета-версія гра вийшла в канадському App Store.16 липня 2015 року розробники заявили, що тепер гра називається Angry Birds 2, що вона буде доступна для платформ iOS і Android, і назвали дату виходу - 30 липень 2015 року.  15 серпня 2019 року гра стала доступна для безкоштовного скачування в Microsoft Store на Windows 10.

Advertisement